- Tată ! Ce cauți aici ?
- Ce întrebare e asta ? Sunt tatăl tău ,am venit sa te văd !
- Da... *tușesc ironic* Intră !
- Văd că mai sunt și alți copii aici !
- Bună seara ,Liam ! spun prietenii mei la unison
- Tată de ce ai venit aici ,simt ca e ceva mai important decât pentru a veni să mă vezi ?
- Da,chiar este,hai în Bucătărie trebuie sa discutam , spune în șoaptă
- Băieți, trebuie să merg cu tata ,trebuie sa vorbim ceva ,revin in 10 minute .
Mergem în Bucătărie iar eu mă așez pe un scaun făcându-i semn sa se așeze și el .
- Acum spune-mi de ce ai venit aici !
- Uite ,Beverly,eu și Olivia nu ne mai înțelegem și am hotărât să ne despărțim .Mi-am dat seama că eu nu o iubeam ,că acea femeie pe care o iubesc este și va fi chiar mama ta ! Vreau sa fim ca înainte și nu înainte de toate vreau să fiu alături de tine ! Pentru că am greșit enorm de mult ! Și vreau sa îmi cer scuze față de tine și de mama ta !
- Tată,eu te-am iertat de mult și mama la fel in ciuda faptului că a suferit atâția ani ,atâția ani in care a jucat și rolul tău ,rolul tău de tata ,mama le-a făcut pe amândouă ,nu te-ai gândit niciodată ? Și nu pot sa cred ca îți poți uita fiul,pe Nick ! De el ce mai spui ? De fiul cu care nu te-ai întâlnit vreodată ? De fratele meu pe care îl cunosc de câteva luni dar îl iubesc mai mult decât îți poți imagina ? Tata,eu te iubesc ca pe un tata ca si acum ai fi stat cu mine de când m-am născut pana acum ,chiar dacă nu e așa.
- Îmi pare rău !De unde sa îl iau pe Nick ,nu știu nimic despre el !
- Nu știi ,normal ca nu știi,pentru ca nu ți-a pasat nici după ce ti-am spus ca am aflat totul ! Nu îți recunoști fiul ? Care seamănă leit cu tine ? Nu ai simțit nimic când ai intrat pe ușa din living ? Nu.Sa zicem ca nu ai simțit ! Dar Nick ? El ce a mai simțit când si-a văzut tatăl intrând pe ușa aia nerecunoscându-l ? Nebagandu-l în seamă ? Pe omul care e tatăl lui deși nu l-a văzut niciodată ? Spune ce a mai simțit ? spun iar ochii mei sunt inundați de lacrimi
- N...Ni...Nick ? Fiul meu e aici ?
- Normal tată,normal că e ,e fratele meu ,eu am stat cu el de când am aflat ,nu știai ?
Tata,iese ca fulgerul pe ușa din Bucătărie iar eu în spatele lui . Ce vrea sa facă ? Se duce în spatele canapelei ,în spatele lui Nick atingandu-l "părintește" pe umăr.
- Vei fi mereu fiul meu ! șoptește tata
- Tata ? spune Nick in șoaptă intorcandu-se instantaneu.
- Nick ? O Doamne fiul meu !
- Tata !
Iar în următorul moment Nick sare în brațele tatălui meu mai bine spus tatălui nostru . Mama intră pe ușa vazandu-l pe tata .
- Liam ! Ai venit !
- Mama ,tu știai ?
- Normal că știam,Draga mea !
Fetele împreună cu Blake și Louis au venit lângă noi ,luându-ne în brațe iar mama la fel ,noi doi - eu și Nick - fiind băgați la mijloc ! Asta a fost cea mai calda îmbrățișare din lume,momentul mult așteptat !
NU RATAȚI ULTIMELE 2 CAPITOLE + EPILOG !
CITEȘTI
Summer love
RomansaSummer love este o poveste de dragoste dintre doi adolescenti de 16 ani care se plac toata lumea știind doar ei doi nu.Beverly se îndrăgostește pentru prima data ,nu la fel ca Blake care a avut mai multe iubite in afara de ea doar ca pe ea o iubește...