Azi e prima zi de scoala.Am atatea emotii dar de abia astept sa imi revad toti colegii ...si pe Blake ...Mi-e asa dor de el dar parerea mea despre el se schimba pe zi ce trece,ne-am despartit si m-a uitat asa repede ,eu l-am sunat dar nu mi-a raspuns nici macar la mesaje,daca m-ar fi iubit cu adevarat ar fi tinut legatura dar e ceva mai important ,daca m-ar fi iubit ,nu s-ar fi despartit de mine din cauza unei neintelegeri.Blake a sarutat-o pe Chantal ,eu pe Cameron dar la mine a fost un plan facut de Ivy.Poate chiar m-a uitat,poate chiar nu ma mai iubeste.E posibil orice.A trecut mai departe si eu trebuie sa fac la fel.Vara asta a trecut asa...Mi-o imaginam altfel,cu prietenele mele sa fac surf,sa ma bucur de vara asta ,nu a fost asa ! Nu afost asa din cauza lui Blake si s-a schimbat totul ! Trebuie sa ma pregatesc .Ma voi imbraca cu o bluza alba si un flannel in carouri ,imi voi lua niste blugi si ma voi incalta cu converse rosii.Dupa ce mananc niste cereale cu lapte ma uit insistent la telefon si imi vine sa...sa il sun pe Blake,nu stiu daca merita efortul,nu vreau sa ma intristez din nou.Vorbesc cu mama si ii spun ca plec iar ea imi ureaza o zi buna ,sigur chiar voi avea ! Iau un taxi si ii spun sa opreasca la cea mai aproape covrigarie sa imi iau ceva si tocmai IL vad pe el...pe Blake cu...cu Chantal de mana. E clar.Sa ma duc la el ? Sa ii vorbesc ? Nu,mai bine lasa-i ,m-am saturat de el,ce baiat ! Cand ajung la scoala ma intalnesc cu Mabel.
- Hei ! Ce faci ? Ce-i cu fata asta ? Ce-i cu tine ?
- Mabel,hai sa stam pe banca...Uite,dupa tot ce s-a intamplat, Blake...E cu Chantal ,i-am vazut azi si eu nu l-am uitat dar vad ca Chantal a reusit sa il faca pe Blake sa ma uite. Incerc sa trec peste,ba chiar incerc sa nu ma mai gandesc la el deloc dar uite ca nu,nu reusesc ! Nu pot sa-l uit ! Nu pot ! Orice as face ramane in mintea mea si in inima mea totodata ...
- Beverly,e un nesimtit ! E mai mult decat atat ! O sa vada el ! Ticalosul ! spune Mabel enervata inrosindu-se la fata .
- Mai usor,Mabel.spun chicotind Se uita lumea .
- Si ce ? Nebunul ala mi-a ranit prietena si o sa plateasca pentru asta !
- Gata,Mabel,iti multumesc ca imi ti partea dar nu e necesar sa tipi asa ! S-a sunat ,hai sa intram in clasa !
Azi nu facem nici o ora deci vom auzi decat niste cuvinte de inceput de an si da ,abia astept sa se sune,sa il vad pe Blake .
- Copii,mai am decat sa spun Bine ati venit la scoala ! Instalati-va in noua voastra clasa !
Eu si Mabel mergem spre dulapuri si ne alegem dulapurile alaturate dar vad ca cel de langa mine e deja luat .
- Mabel ,ce facem ? Nu mai sunt dulapuri langa mine !
- Oh,nu am stiut ca va ocup spatiul ,imi pare rau fetelor !
- Blake ! Cum ai curaj ? Esti cel mai mare nesimtit din lume ! Ticalosule ! Ce tupeu ai sa te afisezi in fata lui Beverly dupa tot ce ai facut ?
- Oh,Mabel ! Termina ,vad ca nu stie despre ce vorbesti,nu e nevoie sa tipi la el,nu isi aduce aminte !
- Imi aduc foarte bine aminte ,Beverly ! Stiu ce a facut Ivy ,stiu tot ! Da ? Am fost fraier ca nu te-am crezut,dar te-am pierdut acum !
- Hm ? M-ai pierdut ? Tu pe mine ,stii... Nu e ca si cum te ti cu Chantal de mana,nu... spun pe un ton sarcastic dar apasat si totodata enervat.
- Beverly,dupa ce m-am despartit de tine ,adevarat am fost cu Chantal tot timpul ,am fost impreuna doar ca sa uit de tine,dar nu am putut ,azi m-am despartit de ea .
- Aha,deci recunosti ! Macar atat ! Eu am plans toata vara din vina ta ! Mi-ai schimbat viata si vara care mi-o imaginam a fi perfecta,nemaivazuta pana acum...mda. Iti multumesc !
- Nu am vrut sa fac asta ! Pur si simplu am gresit si am fost prea gelos fiindca te-ai sarutat cu Cameron,da ?
- Oh,vai,dar putin la mine nu te-ai gandit,nu ? Nu m-ai crezut,nu ,Blake ? Ei bine,ca sa vezi ,nici eu nu te mai cred pe tine ! Nu imi pasa de ce spui ,de nimic si nu mai vreau sa plang din nou,am suferit destul din cauza ta !
- Parca ieri ma iubeai ! Acum nu iti pasa,da ?
- Nu ,nu imi pasa ! Plec dar Blake ma prinde de incheietura mainii si ma intoarce spre el .
- Iti pasa,Beverly ! Tu ma iubesti ,mereu m-ai iubit si ma vei iubi incontinuare ! Stiu asta ! Tu trebuie sa fi cu mine ! Iar eu cu tine ! Ai inteles asta ? Nu se poate mai clar de atat !
- Blake,da-mi drumul ! Nu e asa ! Nu te mai iubesc ! Esti cel mai rau lucri care mi s-a intamplat vreodata !
- Beverly,pentru mine nu e asa ! Te iubesc mai mult decat crezi,stiu ca te-am ranit si regret asta ! Imi pare rau ! Imi cer scuze ,pentru tot ,stiu ca nu o sa ma ierti dar macar stiu ca am incercat.
CITEȘTI
Summer love
RomanceSummer love este o poveste de dragoste dintre doi adolescenti de 16 ani care se plac toata lumea știind doar ei doi nu.Beverly se îndrăgostește pentru prima data ,nu la fel ca Blake care a avut mai multe iubite in afara de ea doar ca pe ea o iubește...