Chantal va fi bine...

137 4 2
                                    

Ma imbrac repede cu o fusta de blugi si un tricou alb imi iau geanta si plec catre spital,la Chantal ,pe drum dau de un taxi asa ca urc si ma duce in mai putin de 2 minute acolo.Ma indrept spre sala lui Chantal dar Blake imi apare in fata.

- Ai o veste,ceva ? intreb ingrijorata

- Chantal e ...e la fel ! Sperantele parintilor sai se duc din ce in ce mai repede. Chantal e ca si sora mea ,intelegi ? Daca pleaca de aici o sa fiu distrus ,parintii sai cat si ai mei !

- Chantal va fi bine,Blake ! Nu te gandi la ce e rau ! Va intra in operatie in mai putin de doua ore.

- Beverly...Nu pot sa cred...Stai aici de aseara,ai venit si azi doar pentru Chantal iar Chantal a fost cu mine dar tu lasi asta de o parte si esti alaturi de ea...

- Ce iti imaginai ca voi face ? Ma voi bucura ? Te inseli mereu Blake ! Vorbesti mereu asa despre mine si nu iti dai seama ce tot spui !

- Esti cea mai buna persoana pe care am cunoscut-o vreodata ! Nu vreau sa te pierd !

- Imi spui asta aici? Mersi,Blake dar nu vreau sa mai am de aface cu tine ! M-ai ranit destul !

- Ok,Beverly ! Daca tu nu vrei sa ma mai vezi e in regula.Poate pentru tine va fi bine dar pentru mine va fi rau.

- Blake,nu e timpul de asta acum ,nu intelegi? Cum poti sa te gandesti la "noi" cand Chantal e in starea asta? Te gandesti putin ce faci?

- Beverly,eu te iubesc ! Te iubesc mai mult decat crezi si imi pare rau ca te-am facut sa suferi !

- Blake inceteaza ! Nu o mai tine asa ! Vreau sa ma lasi,nu am chef de tine nici de nimic acum ,trebuie sa fiu langa Chantal ! spun si plec

El chiar nu se gandeste? Chantal e asa cum e iar el sta cu gandul la alte prostii? Nu pot sa cred ,deci nu pot .E aproape de 12 si auzim cand usa de la salonul lui Chantal se deschide.Medicii o vor duce in sala de operatie .Parintii sai plang dar incearca sa fie puternici ,fiica lor va fi bine.M-am decis sa merg sa le spun o vorba,stiu ca nu e momentul dar ceva bun nu va strica.

- Fiica dumneavoastra va fii bine pentru ca noi ne rugam pentru ea si asta e cel mai important,doctorii isi vor face treaba bine iar Chantal va fii aici cu noi,cum este si acum !E enorm de greu sa va cer sa nu mai plangeti pentru ca nu e posibil dar va spun doar ca Chantal va fii bine ! Ganditi pozitiv pentru ca suntem multi cei care ne rugam pentru ea si rugaciunile noastre se vor indeplini.

- Iti multumim,Beverly ! Ne ajuti mult,Chantal va fii bine ! reuseste sa spuna mama lui Chantal

Vreau sa ma intorc dar Blake se apropie de mine .

- Vino pana afara,te rog Beverly ! Trebuie sa vorbim,nu te mai opune mereu,nu mai gasi motive,stiu ca ma iubesti si nu putem sta departe !

- Blake,te implor sa incetezi !Dupa ce isi revine Chantal atunci mai discutam pana atunci...

- Pana atunci ce ? Ce pana atunci?

- Pana atunci nu e momentul potrivit ,te rog sa ma lasi !

- Beverly ! Termina odata !

- Blake ,ma lasi ? Tu nu intelegi ? Vrei sa ne certam aici ? Chiar vrei ?

- Nu,nu vreau asta

- Atunci lasa-ma pentru numele lui Dumnezeu in pace ! spun si plec .

Ma asez pe scaun si astept ,astept ca Chantal sa isi revina.Mor de foame dar nu pot pleca,nu pot, trebuie sa stau aici.Orele trec iar unul dintre doctori se apropie de noi ,toti ne ridicam instantaneu .Nu stiti cum ma simt ,tremur dar trebuie sa gandim pozitiv.Doctorul zambeste si asta ma face sa ma bucur in interiorul meu ca un copil mic care primeste o jucarie.

- Operatia a reusit ! Chantal este in viata ! Nu mai este nici un pericol ,Chantal e in afara oricarui pericol !

- O Doamne ! Va multumim din toata nima ,domnule doctor ! Datorita dumneavoastra Chantal traieste ! Nu putem sa exprimam in cuvinte cat va multumim ! spune mama lui Chantal

- Este meritul lui Chantal si al vostrul.Chantal nu a vrut sa ne paraseasca iar voi v-ati rugat pentru ea in fiecare minut si secunda.Eu doar am facut o mica parte,atat !

Chantal e in viata ,e in viata ! E cea mai buna veste primita ! Am reusit sa o salvam,am reusit !

- Beverly ,putem vorbi ? Chantal e bine,nu stii cat ma bucur,ma voi duce la ea dupa ce vorbim !

- Hai,Blake...

Merg cu Blake afara si ne asezam pe o banca .

- Ce vrei sa imi spui?

- Imi pare sincer rau pentru tot ce ti-am facut ! Pentru ca te-am inselat,pentru tot ! Vreau sa stii ca te iubesc mult si mi-as dori sa ne impacam ,sa fim ca inainte ...

- Stiu ca ma iubesti,stiu ca ai gresit si ca regreti ,stii de unde stiu astea ? Pentru ca te iubesc ,mi-as dori sa nu dar nu e posibil !

- Beverly , esti cea mai minunata persoana ,nu pot sta fara tine ! Am gresit mult si spun sa lasam deoparte si sa uitam ce s-a intamplat in trecut.

Blake ma trage langa el apoi imi pune mainile pe fata si ma saruta apasat ,eu ii raspund sarutului iar apoi ne imbratisim.Suntem din nou impreuna.


Summer loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum