Sincera sa fiu m-am lamurit bustean.Primul lucru care mi-a venit in cap a fost eu si Blake dar e ilogic si foarte ciudat.Suntem impreuna de abia o saptamana,ce casatorie ? Ori tata... Of Doamne ! Cat de proasta si aiurita sunt ! Nu pot sa cred ca am uitat sa va spun o parte foarte importanta,uf nu pot sa cred.Gata sa nu va mai tin in suspans.Parintii mei au divortat acum 8 ani,mai bine spus cand eu aveam 8 ani ,frumos nu? Eu si tata mai tinem legatura cam odata la 3-4 saptamani.Cum credeti ca e sa traiesti fara tatal tau ? Sa va intalniti odata la cateva saptamani?Sa nu te sune niciodata sa te intrebe ce faci sau cum te simti ? E foarte rau,simt ca nici nu ii mai pasa sau ca nu i-a pasat niciodata de mine dar nu are cum...e tatal meu,normal ca ma iubeste.Mama incearca sa ii tina locul lui tata si spre surprinderea mea chiar reuseste,pacat ca nu ii pot spune cat ii multumesc si cat o iubesc in cuvinte.De cand s-au despartit tata si-a gasit o iubita noua,in 2 ani si-a gasit pe alta,nu ma asteptam la asa ceva dar trebuie sa suport realitatea.Mai e si un bonus,aceasta femeie pe nume Olivia mai are un copil, Kansas, dar acest copil nu este al tatalui meu ci al fostului ei sot.M-am intalnit de multe ori cu Kansas ,baiatul ei si nu seamana deloc cu ea,prin asta ma refer la comportament.Olivia e egoista,fatarnica,rea,cu scopuri,prin "cu scopuri" vreau sa spun ca se foloseste de un anumit om doar pentru averea lui sau pentru a ajunge la alte persoan,am uitat sa mentionez,banii sunt viata ei.Pustiul nu e ca ea,presupun ca seamana cu tatal lui si asta e bine,e cel mai tare copil pe care il cunosc.Deseori cand ma intalnesc cu tata il ia si pe Kansas si ne jucam amandoi chiar daca el are doar 11 ani e mai inteligent decat credeti si are un simt al umorului destul de dezvoltat.Tata il iubeste cred ca la fel de mult ca pe mine dar nu asta il impiedica sa ne intalnim ci Olivia.Revenind,tata vrea sa se casatoreasca cu ea,eu nu prea as vrea si zic asta pentru binele lui.E viata sa nu trebuie sa ma bag sunt fericita daca si el e.La asta m-am gandit cand am citit semnificatia visului.Suna telefonul si fug repede sa raspund.
-Alo,sunt eu Kan.
Kan insemnand Kansas.Daca chiar...
-Alo,Kansas. Ce faci pustiule ?
-Bine,pustoaico.Am o veste importanta Bevy !
-Ti-am spus sa nu-mi mai spui asa Candy,spun eu si rad,astea sunt poreclele noastre .Ce s-a intamplat?
-Suna ca un nume de fata ! Nu mai rade de mine adauga Kan si rade putin.Tata se va casatori cu mama mea,Beverly, duminica.Trebuie sa vi.
CITEȘTI
Summer love
RomanceSummer love este o poveste de dragoste dintre doi adolescenti de 16 ani care se plac toata lumea știind doar ei doi nu.Beverly se îndrăgostește pentru prima data ,nu la fel ca Blake care a avut mai multe iubite in afara de ea doar ca pe ea o iubește...