Semnificatii ciudate...

295 17 1
                                    

O lumina neon ne orbeste iar apoi apare un om cu o masca pe fata imbracat in negru care se apropie de noi si are ceva in mana ,nu puteam vedea pentru ca lumina ne orbea.Acel om apare chiar in fata mea alaturi de un soarece alb ,mare si urat,foarte urat

-Aaaaaaaaaa ! A fost doar un vis ,calmeaza-te ,Beverly,gata , a fost doar un vis.

Cat de ciudat,Doamne ce a fost asta ? Si ce-i cu sarpele ala sau omul ala cine e? Stiam ca aveam un asa zis dictionar de vise,intelegeti voi.Dar oare unde o fi pus? Cobor jos si dau peste mama.

-Buna dimineata mama !

-Hei Beverly,ce faci,draga mea?

-Bine.Ma intrebam unde este acel dictionar de vise,stii tu ce zic.

-Hmm...nu l-am mai cautat de mult.Pentru ce iti trebuie?

-Trebuie sa stiu semnificatia unui vis.

-Nu mai fi atat de ascunsa.Hai vorbeste ! Despre ce vis e vorba?

-...

-Scumpo,imi poti spune totul,ai incredere.

-Multumesc mama...Il stii pe Blake ?

-Hmm...Iubitul lui Ivy?

- Ei bine,nu e chiar asa.Blake nu e iubitul lui Ivy,nu o place.Blake e...El e prietenul meu ...

-Si ce e cu asta? Ai si tu un amic baiat,ce legatura are asta?Beverly,nu ma minti te rog.

Nu stiam ce sa fac ,nu a inteles situatia ,nu e amicul meu e...Ii voi spune,e mama trebuie sa stie .

-Mama,e mai mult de atat nu suntem doar amici ,ei bine ...noi suntem ,suntem iubiti.

-...

- Nu spune nimic .Imi pare rau ,rau de tot.Imi pare rau ca nu te-am intrebat dar te intreb acum si daca tu nu vrei eu pot sa redresez situatia.Iarta-ma,te rog.

-Doamne,fetita mea cum sa ma supar ?Tu nu te gandesti ?Ba din potriva sunt chiar fericita.Esti mare stii ce sa faci .Spune-mi cum e ! E dragut ? Cum arata ? E blond,brunet ? Ce culoare au ochii lui ?E amuzant ?

-Mama ! spun eu rusinata, Da e dragut ,e brunet cu niste ochi caprui si stralucitori ca stelele.e cel mai amuzant tip din lume,e asa ...e asa frumos.

Voiam sa spun perfect dar nu am vrut sa exagerez de fata cu mama.

-De abia astept sa il cunosc.Ma bucur atat de mult.

-Te iubesc mult mama ,mult de tot un infinit ! spun si o iau in brate.

-Si eu la fel,fata mea.Ce ai visat?

Ii explic apoi ii spun de soarecele ala alb si mare.

- Cred ca e de bine,nu te impacienta.Cauta in biblioteca.

-Ce ar putea sa fie?

-Fugi si cauta ,nu mai tin minte.

Ma grabesc si scotocesc in biblioteca.Undeva inghesuit prin spatele unor carti de Jules Verne se afla dictionarul de vise.Caut "s" si gasesc "soarece alb = casatorie fericita . Ce casatorie ?!




Summer loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum