1.Fratele meu 2. Explicatii

159 4 0
                                    

   1.Fratele meu 

   Cum o sa ii spun lui Beverly ? In orice caz trebuie sa o fac repede altfel nu o vom putea salva,trebuie sa ii spun.

     - Beverly ! Am ceva important !

     - Ce este Blake ? imi raspunde urcand pe scari

     - Vino repede aici si stai jos !

     - Blake nu ma speria,ce e ? se aseaza pe pat

    - Jessica a fost rapita ,trebuie sa o salvam !

  Beverly's POV 

    Am simtit ca tot cerul a cazut peste mine...pur si simplu am cazut din pat pe jos aproape lesinand,Jessica,cum sa fi rapita? Nu e adevarat ! Toti din jurul meu ma mint ,ce se intampla aici ?

    Povestitor

       Pur si simplu intrase intr-o depresie.Prietena ei cea mai buna a fost rapita iar ea nu stia de cine sau unde e,era neputincioasa,nu putea face nimic ca sa o salveze pentru ca nu stia de unde sa o ia.Blake a stat putin cu ea iar apoi au mers catre Mabel . Ajunsi acolo ...

     Beverly's POV

      - Mabel ! Te rog spune-ne ca stii unde e Jessica,te implor !

      - Nu stiu nimic...Nu stiu nimic si nu pot face nimic,crede-ma ca si eu cand am aflat am fost distrusa,la propriu.Parintii mei la fel ,au zis ca fac tot posibilul sa ne ajute.

       - Tu de unde ai aflat ?

      - Jessica m-a sunat si mi-a spus ca Louis a rapit-o.Apoi a inchis subit.

      -  De ce ar fi rapit-o Louis? Nu o putem suna din nou ? Mabel nu avem alta scapare !  Eu o voi suna acum in momentul asta !

     - Nu ,Beverly,nu ! raspunde Mabel

      Nu ascult ce imi spune Mabel si o sun in disperare pe Jessica,o sun o data ,de doua,de trei dar niciun raspuns.Izbucnesc in plans in bratele lui Mabel iar ea la fel .Jessica e ca sora noastra,e o parte din noi nu putem trai fara ea.

       Povestitor 

   Au trecut zile,saptamani chiar si luni iar Jessica nu a putut fi gasita,aceasta fata nu a mai mers nici macar la scoala.Politia nu a putu face nimic ,parintii ei cred cel mai rau lucru ,iar Mabel si Beverly nu pot suporta acest gand. Fetele o suna in fiecare zi dar niciun raspuns,nimic.

   Jessica's POV :

   Usa se deschide catre camera mea,probabil e Louis.Imi indrept privirea spre el.

      - De ce ai venit aici,Louis? 

      - De un timp iti suna in continuu telefonul m-am hotarat sa iti dau telefonul inapoi,poti suna politia sau parintii sau pe cine vrei tu.Am ceva sa iti spun. Eu m-am indragostit de tine,Jessica,cu adevarat...Nu stiu daca tu simti asta dar eu te iubesc mult.Imi pare rau ca ti-am facut asta,imi pare rau ca te-au am facut sa suferi,banii au fost scopul meu dar ai aparut tusi ai schimbat totul ,am vrut sa iti spun asta de fiecare data dar tu nu ai vrut sa ma asculti . Imi cer mii de scuze,am realizat ca te-am ranit si nu ii pot face asta chiar persoanei pe care o iubesc cel mai mult ! Ia telefonul.Eu trebuie sa plec !

       - Stai ! 

       - Ce este Jessica ?

      - Nu pleca,te rog ! Am nevoie de tine ! Ma ridic din pat si sar in bratele lui,il iubeam,e ceva inexplicabil ce s-a intamplat. Si eu te iubesc,Louis ! Mereu te-am iubit !

Summer loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum