A mai trecut o zi si inca sunt uimita de ce s-a intamplat.Chiar sunt cu Blake si sunt fericita ceea ce e bine.Ieri a fost o zi frumoasa si imi pare bine ca ne-am intalnit toti chiar si cu Ivy a fost ok.Oare si la scoala se va purta asa cu mine Blake ? Sa speram ca da.Imi suna telefonul si nu stiu cine e.
E: A lo,cine e ?
A:Anonim.
E:Blake,nu iti mai merge cu chestii deastea. Nu incerca sa ma pacales ti.
A:Nu sunt Blake.Daca vrei sa stii mai multe ne intalnim la ora 13:00 in fata depozitului de hartie parasit din oras.Sa vii.Pa.
Cine era? Iar imi face o surpriza?Eu cred ca e Blake dar pare cam ciudata.Nu stiu ce sa fac.Sigur e ceva de bine cel putin asa cred.Voi merge dar le voi lua pe fete cu mine.Daca nu e el? Stiu ! Gata !Il voi suna pe Blake sa vad daca el a fost.
E: Blake,tu m-ai sunat adineauri ?
B: Nu ?!
E : Cineva m-a sunat cu numar privat si nu stiu cine e.A spus sa ne intalnim in fata depozitului de hartie parasit la ora 13:00.
B: E ciudat.Nu eu am fost.Eu spun sa nu te duci singura voi veni cu tine.
E: Vi la mine la 12:00 ,ok?
B: Sigur,ai grija.Te iubesc .
E: Si eu. Pa.
Le-am anuntat si pe fete ,ele au spus ca li se pare suspicios dar vor veni. Ma imbrac si mananc ceva. Suna soneria ,Blake a venit. Ma saruta si imi spune sa nu fiu ingrijorata ca el e cu mine.
E: Vin si fetele.Iti multumesc ca ma ajuti.E asa de ciudat .Ce poate fi ?
B: Nu stiu,vom vedea.Ai incredere in mine.
Peste cateva minute vin si fetele.Le explic totul apoi iesim din casa si ne indreptam catre depozitul parasit ,eu mor de frica.Blake ne spune sa intram ,eu il iau de mana .E un loc intunecat si e frig ,nu e nimeni din cate vad si e 12:58.Eu le spun sa plecam dar fetele ma opresc.Se aude un fosnet .Eu mor de frica si il tin strans de mana pe Blake si pe fete.Cine e ? Luminile se aprind dintr-o data ,niste lumini neon si infricosatoare.Se aud niste pasi din ce in ce mai aproape.Toti eram speriati.Ce se intampla ?
CITEȘTI
Summer love
RomanceSummer love este o poveste de dragoste dintre doi adolescenti de 16 ani care se plac toata lumea știind doar ei doi nu.Beverly se îndrăgostește pentru prima data ,nu la fel ca Blake care a avut mai multe iubite in afara de ea doar ca pe ea o iubește...