Epilog

191 5 3
                                    

- Blake ,spune-le sa nu mai alerge ,sigur o sa pățească ceva !
- Stai liniștita , iubito ,nu vor păți nimic ,sunt copii se joaca .
   Nu reușește sa termine bine propoziția iar Louis tocmai a căzut pe jos ,nu am știut cum sa reactionez ,e prima data când cade ,simt ca mi se înmoaie picioarele .Nu pot merge spre el,mi-e frica rau de tot !
        - Blake ! Strig in disperare; Louis a căzut ,Blake ajutor ,mi-e foarte frica !
     Blake vine intr-o clipita in grădina fugind spre Louis si ridicându-l acesta plângând .Fug repede spre cei doi luându-le pe Maya si pe Sophy de acolo !
       - Louis ,puiul meu esti bine ? Micutule ti-am spus sa nu mai fugi ,tu stii ce m-am speriat ,piticul meu ,sa nu mai faci niciodată asa ,spun luându-l in brațe si sarutandu-l părintește pe frunte . Rasul lui Blake imi atrage atenția .
        - Tu ce mai vrei ,ă ? De ce razi ? Ce ti s-a părut asa amuzant?
        - Ce? Eu am ras ,ti s-a părut iubito !
        - Am vazut prea bine ,nu merge sa ma minți pe mine ! Chiar crezi ca vei putea ? ii spun serioasă lui Blake împingându-l prietenește pe umăr .
        - Mami l-a lovit pe tati ! spune Maya râzând
         - E...e-i ...ei ,nu l-am lovit ,decât ...
         - Minicinoaso ! zice Blake
         - Ce ? Tu esti mincinosul aici !
          - Ah ! Doua minciuni pe ziua de azi ! Cine e mincinosul acum ?
          - Mami ! răspund la unison Maya si Sophia
           - Bine,sigur ,Rămâneți voi aici ,si mincinoasa va pleca împreuna cu Louis !
            - Nu stai ,Beverly !
             Ma oprește Blake punându-mi o bariera trăgându-ma in brațele lui ,eu uitându-ma bosumflată la el
             - Ma întreb cu cine seamănă asa încăpățânați copii ăștia ,fiindcă cu mine nu seamănă in nici un caz !
              - Cum sa nu,tu esti cea mai frumoasa mama iar copii mei sunt cei mai frumoși copii ,iar pe partea cealaltă seamănă ,ei bine cu mine ... zice Blake recunoscând oarecum ca el e cel încăpățânat.
         *
         - Hai Maya pune-ti o dorința iar apoi sufla in lumânări ! striga Blake
         - Gata ! Mi-am pus dorința sa...
          - Shh ! Nu spune dorința ,nu-i voie !
           - De ce,mami ?
           - Altfel nu se mai îndeplinește !
           - De unde stii ,ai încercat ?
           - Nu,n-am încercat niciodată dar asa se spune .
            - Nu crede pana nu încerci ,nu ai de unde sa stii ,Răspunde Maya un răspuns care chiar m-a uimit la cei 6 ani ai ei ,ups defapt 7 ,abia împliniți .
            *
             - Mama,tata,Mabel,Nick !
             - Copiii nostrii ! Spune mama
             Îi iau în brațe Blake făcând același lucru . Copiii nu observă încă prezenta  bunicilor săi și nici pe a lui Nick si Mabel.
               - Copiii,uitați cine a venit !
               -Mamaie ,tataie , Nick ,Mabel !striga ei simultan și le sar în brațe mai Fericiți ca niciodată !
                -La mulți ani Maya ! Spun mama si tata întinzându-i Mayei in brațe un cadou imens ,la fel si Nick .Mai cântam odată la mulți ani iar apoi petrecem ,cântam ,dansam ,ne jucam,mâncam .Jessica si Chantal vin si el cu cadouri ,Maya îmbrățișându-le . Carla,Mike,Zack,Spencer,Hanna,Emmilly si Aria ,copii prietenelor mele si mai exact si nepoții mei adica,Aria si Mike copii lui Nick si ai lui Mabel sunt prezenți jucându-se toti in cea mai mare Gașca si gălăgioasa de copii . Mi se umple inima de fericire când ii vad ! Noi stand in Bucătărie toti pregătind tortul care va fi gigantic ,părinții lui Blake ,cei mai de treaba oameni deși nu ma așteptam la asta isi fac prezenta cu un cadou la fel de imens ca si celelalte . Sa speram ca aceste cadouri nu o sa il întreacă pe al meu si pe al lui Blake ,care este o excursie in China ,si un la DisneyLand cea dorita de mult și o mică motocicleta roz pentru Maya. Am petrecut noaptea fără sa dormim ,am stat in piscina si i-am promis Mayei ca va desface cadourile a doua zi . 
*
  - Mami pot desface cadourile acum ?
  - Ti-am spus ca mâine le vei desface pe toate !
   - Dar ,mami este ora 12 ,oficial e o noua zi !
     - Ah ! Fir-ar sa fie ! Le poți desface acum de fata cu toti !
      Nu apuc sa termin bine ca devin uda leoarcă ,stai ce si Maya la fel . Ma întorc si ,serios ?
      - BLAKEEEEE ! CÂND TE VOI PRINDE TE VOI OMORÎ !!!!!!!!
       Zise Beverly alergandu-l pe Blake prin toata grădina cu o găleata cu apa si gheata .

     

THE END

Summer loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum