- Mabel,continua...fiica cui ?
- Ivy,este fiica Oliviei.Beverly,te rog nu te supara ca ti-am spus,nu vreau sa fii acum suparata din cauza mea.Poate am gresit si regret ca ti-am spus ,nu trebuia sa o afli de la mine ci de la tatal tau...Imi pare rau ca m-am bagat .
- Ivy...es..este...fiica Oliviei...Am inteles totul.In orice caz,Mabel nu gandi asta,daca tu nu imi spuneai aflam tocmai maine si ziua mea era complet stricata.Adevarat,tata trebuia sa imi spuna dar nu mi-a zis pana acum ,asadar nu imi spunea nici azi.Din potriva,iti multumesc ca mi-ai spus.Stai putin...Mabel, tu de unde stii ?
- Ma simt mai bine ca nu te-ai suparat pe mine.Ivy m-a sunat sa ma cheme la nunta mamei ei ,Olivia si am aflat asta de la ea.Ivy stia ca tu esti fiica lui Liam.
- Interesant,eu sunt singura care nu stia...Mi s-a facut somn ... Vorbim maine,noapte buna.
- Noapte buna ,Beverly.
Ivy este fiica Oliviei...mai bine spus fiica tatalui meu,toata lumea stia doar eu nu.Felicitari tata ,ti-ai refacut familia ! Nu stiu cum ma simt eu dar mama...Imi ascunde tot ce simte doar pentru a nu ma incarca pe mine.Vom fi bine si noi intr-o zi ,la fel ca tata...Defapt nu.Tata nu va fii fericit cu adevarat cand va afla cine e cu adevarat Olivia."Viata merge mai departe cu sau fara cineva." Voi trece si eu mai departe ,trebuie sa nu ma mai gandesc o vreme la tata si sa privesc partea buna a lucrurilor.Maine ies cu Blake.Doamne sunt atat de fericita.Cand il vad parca zbor ,ma simt cel mai bine cand sunt in preajma lui si mi-as dori sa stau mereu cu el.Doamne,e 2 noaptea iar eu stau si fac scenarii despre cum va fi maine.Ca sa aflu cum va fi trebuie sa dorm asa ca asta voi face.
*10:30 A.M.*
M-am trezit si azi trebuie sa ma intalnesc cu Blake ! Ce noroc pe mine ! Ma dau jos din pat si ma uit pe geam.Soarele e ca o minge de aur care cu caldura sa nemarginita mangaie florile si firele de iarba.Se aud pasarele care canta melodia lor minunata.E asa frumos ! Deschid geamul si imi fac patul in graba ,merg la baie si imi fac un dus dupa care cobor jos pentru a manca ceva.Mama era deja in bucatarie asa ca ii spun planul meu pe ziua de azi (intalnirea cu Blake). Reactia mamei a fost una neasteptat de buna,mi-a dat acordul ei si mi-a spus sa am grija,doar atat.Am strans-o tare in brate si i-am spus ca o iubesc.Imi pun de mancare si merg in camera mea pentru a vedea cu ce sa ma imbrac.Mi-am luat niste blugi si un tricou alb pe care scrie "You're never to old for a Disney Movie",imi plac mult tricourile cu mesaje.Peste tricou m-am gandit sa imi iau o jacheta neagra.Arata destul de dragut.Ma uit la ceas si vad ca e deja 12:30,cand a trecut asa de repede timpul?
*suna telefonul*
-Hei,iubito,ce faci ?
"iubito",pe bune ? Sunt iubita lui ? Deja? Acest cuvant ma face sa ma simt bine.
- Hei,Blake ! -prefer sa raman la Blake o vreme- De abia astept sa ne intalnim !
- Si eu de abia astept sa te vad,nu pot sta atat de mult timp fara tine ! Ca sa nu mai asteptam atat ,propun ca intr-un sfert de ora sa fi pe plaja.
Primul enunt e atat de...Imi vine sa strig in gura mare ca il iubesc ,stiu poate pare ciudat dar spun ce simt.
- Nu cred ca o sa imi ajunga timpul,inca nu m-am machiat si nici nu mi-am aranjat parul ...
- Nu te mai machia ,esti frumoasa oricum ! Asa ramane ,te iubesc !
- Si eu pe tine,mult !
- Si tu pe mine ce?
- Si eu te ...iubesc !
Ha ! Am spus-o ! Am spus ca il iubesc !
CITEȘTI
Summer love
RomanceSummer love este o poveste de dragoste dintre doi adolescenti de 16 ani care se plac toata lumea știind doar ei doi nu.Beverly se îndrăgostește pentru prima data ,nu la fel ca Blake care a avut mai multe iubite in afara de ea doar ca pe ea o iubește...