Ivy isi face aparitia .De unde pana unde ?
E: Cine a invitat-o?
M: Nu eu.Ce cauta aici?Nici fetele nu au nimic de a face cu asta.
E: Nu si ziua asta ! Trebuie sa fie perfect. Totul s-a stricat ,spun eu enervata.
M: Stai linistita,va fi ok.
Ivy trece pe langa noi si ma impinge cu cotul.Are niste haine stralucitoare,mai bine zis poarta o rochie mov facuta din strasuri care straluceste de te dor ochii.Si nu e de ajuns,are niste pantofi aurii cu o fundita sclipitoare in fata.Zici ca a vomitat un curcubeu pe ea ...sau un unicorn multicolor.Sigur,isi va bate joc sau se va certa cu cineva.
E: Jessica,daca ma cautati sunt sa imi iau o inghetata,ma voi intoarce.
Chiar aveam pofta de o inghetata asa ca m-am dus sa cumpar.Mi-am luat o inghetata cu caramel si ciocolata miammmm...... . Neatenta ma impiedic si ma busesc de cineva si evident si inghetata mea se buseste de tricoul tipului.Ma simt stupid,in cine am intrat ?Imi ridic privirea si raman uimita de rezultat.E Blake,Doamne ,e de bine sau de rau ? Normal ca e de rau am intrat in baiatul de care imi place.Mi-e asa de frica sa ma uit la el.
B: Inca dormi ?
E: ?
Nu am inteles ce a vrut sa spuna si muream de frica.
B: Din moment ce nu te uiti pe unde mergi.Oooo ,vad ca porti rochia.
E: Ce...? Ttt...tu ai facut asta? Ttt..tu mi-ai daruit rochia?
B:Ei bine,da.
E: De unde pana unde? Ce inseamna asta?
B: Iti voi explica mai tarziu.O fata asa frumoasa merita o rochie asa frumoasa ca si ea.
Imi pune mana pe fata iar eu imi ridic privirea.Ma uit in ochii lui caprui si stralucitori care ma priveau cu blandete.Nu stiam ce se intampla intre noi.El ma place?Cum asa? Cred ca visez.
E:Ochii tai sunt asa frumosi.
B:Avem aceeasi ochi.Privindu-te asa imi dau seama cat de frumoasa esti.
E: Nu stiu ce sa spun.
B:Ceva ne desparte.
Cum adica ceva ne desparte?Ma simteam ca in al noualea cer si BOOM ceva ne desparte?
B:Nu te speria ! Inghetata ta e inca intre noi spune el si rade.
E: O Doamne ! Imi pare rau.Sunt cu capul in nori,nu am vrut ,am uitat de asta.
B:Acum tricoul meu e plin de inghetata.
E:Iar eu nu mai am ce manca !
B:Poti manca de pe tricoul meu daca vrei adauga el razand incet.
E: Ce gluma buna !
B: Acum ajuta-ma sa il spal !
E: ?
B: Tu m-ai murdarit si tu ma vei ajuta sa ma sterg.
E: Oh,nu pot.Prietenele mele ma asteapta.
B: Dar si eu am nevoie de tine.
E: Vom intra in mare ,se va lua acolo.Vor fi si prietenele mele si toti.
B:De ce eviti sa stai cu mine ?
E:De ce as sta cu tine?
B: Fiindca ma placi .
E: Ai vrea tu.
B:Si mi s-a implinit dorinta.
E: S-o crezi tu !
B: Chiar o cred.
E:Hai nu zau,lasa-ma !
B: Nu vreau sa pleci.
E:Dar eu da.
B:Eu nu.
.Acolo avea loc o bataie cu apa,ma trezesc uda si Blake la fel.Fetele ne-au udat.Incerc sa plec dar ma opreste,ma uit la el si el la mine iar Blake..ma saruta.
CITEȘTI
Summer love
RomanceSummer love este o poveste de dragoste dintre doi adolescenti de 16 ani care se plac toata lumea știind doar ei doi nu.Beverly se îndrăgostește pentru prima data ,nu la fel ca Blake care a avut mai multe iubite in afara de ea doar ca pe ea o iubește...