Filme horror

128 7 2
                                    

     - Alo ,tata ? Sunt Beverly !

    - Beverly ! Fata mea,frumoasa ,imi e asa dor de tine ... De ce m-ai sunat ?

      Daca i-ar fi fost dor de mine s-ar fi interesat macar putin ,dar ma rog ,m-am obisnuit .

    - Tata,am aflat, Nick ,eu am un frate,pe nume Nick pe care tu si mama mi l-ati ascuns atatia ani ... 

    - Cum de ai aflat de Nick ?

    - Nu conteaza asta,am aflat in cel mai urat mod posibil.Iti multumesc ca nu mi-ai spus nimic !

    - Dar si mama ta ti-a ascuns asta .

    - Oare de ce mama mi-a ascuns asta ? Pentru ca oarecum posibil  tu ai fi parasit-o exact in momentul ala cand Nick s-a nascut ori ai uitat ?

     - Asta nu e treaba ta Beverly ! Nu intrece limita ,am avut motivele mele pentru a face asta .

    - A ,da ? Acelasi motiv pe care l-ai avut si pentru a te casatori cu mama lui Ivy,nu-i asa ?

   - Beverly ,te rog frumos sa incetezi ! Trebuie sa inchid nu am timp de asta acum !

   - Pa,tata !

    * 4 luni *

    Peisajul de o mare frumuseţe este asemenea unui tablou pictat în alb. Natura se pierde sub albul rece al zăpezii. Felul în care totul este cuprins de albul infinit stârneşte celui care priveşte acest peisaj teamă şi nelinişte. 


Cerul este tăcut şi mohorât. Razele soarelui rotund şi palid se chinuie să răzbată printre norii groşi şi albi. Din înaltul cerului fulgi mici şi deşi de zăpadă se rostogolesc fără încetare spre pământul deja acoperit de o mantie albă şi strălucitoare. Fulgii cad de parcă un personaj înspăimântător ar cerne fără încetare ninsoarea printr-o sită uriaşă. Vântul scăpat din hăţuri bate fără oprire, viscolind omătul în stânga şi în dreapta. Troiene mari de zăpadă pot fi observate ici-colo, iar cărările umblate de oameni sunt acoperite în totalitate de oceanul alb. E iarna !

      Suna soneria ,probabil ca e mama dar cum sa vina asa repede de la serviciu ? 

     - Blake ! 

    - Beverly ! Mi-a fost dor de tine ! spune si ma saruta pe buze . Hei Nick !

   - Hei ,Blake ! Ce faci, frate ?

   - Am trecut pe aici pentru a o vedea pe frumoasa ta sora ! spune uitandu-se la mine Dar daca esti si tu aici,ce ati zice sa ne uitam la un film ?

    - Eu sunt de acord ! spun entuziasmata 

   - Si eu sunt , dar as vrea unul horror !

   - Esti sigur,Nick ? raspund imediat

   - Oh,de ce ? Micutei Beverly ii e frica de filmele horror sau mi se pare mie ? zice Blake 

   - Cee ... Nuuu... Nici de cum ! Mie ? Sa imi fie frica de un film horror ? spun cu o voce subtire,fir-ar sa fie ma dau de gol !

    - Nick ! *rade* Ar fi bine sa nu ne uitam la un film horror,Beverly se sperie si daca aude cuvantul "horror",nu-i asa Beverly ?

     - Bine,gata ,m-ati prins ! 

       Se aude soneria . Cine mai e ? Ma duc sa deschid.

     - Jessica ! Louis ! Veniti ! Ce v-a adus aici ? 

     - Ne-am gandit sa dam pe la tine si Mabel va veni .spune Louis .

     - Noi ne-am hotarat sa ne uitam la un film horror,vreti si voi ?

     - Da,sigur ! raspunde Jessica 

     - Dar unde ramasesem ? adauga Nick

     - Cum adica ? intreb nedumerita

    - Jessica,Louis,o veste bomba ! Lui Beverly ii e frica de filmele horror !

* rasete *

     - Nick ! Nu incepe din nou ! Nu-i amuzant ! spun dandu-i un cot prieteneste 

     - Gata,domnisoara are dreptate ,mai bine nu ne uitam la film ca se va speria si nu va putea sa doarma si cine stie poate ii spune mamei ca noi am pus-o sa se uite .

     *rasete*

     - Haideti mai ! Eu ma duc in camera daca nu terminati ! Blake ! Nu mai radeti !

    - Dar eu ce am facut ? spune razand 

    - Baieti,terminati,voi vreti sa se supere ? sare Jessica 

   - Gata,am terminat ,spune Nick printre rasete

   - Luati loc pe canapea .

   Ne asezam toti si nu peste mult timp apare Mabel ,care vine ca la ea acasa asezandu-se pe canapea fix langa Nick . 

      - Ce faceti,copii ?

      - Ne uitam la un film de groaza sau cel putin cautam unul ! ii raspunde Nick . A ! Si ghici ce ?!

      - Nu din nou ! Termina Nick chiar ma enervezi ! vorbesc inainte lui

     - Spuneti-mi si mie ! Ce se intampla ? intreaba Mabel curioasa

     - Chiar au inceput sa ma scoata din sarite ! Blake si Nick au inceput sa rada pur si simplu de mine ,frate,si daca imi e frica de filmele horror,ce ? Pe bune acum ! Lasati-ma in pace,exagerati deja !

      - Beverly,eu stiam asta de mult !

      - Pe bune,Mabel ? Nu am spus nimanui ! 

     - Te cunosc,Beverly !Hai sa ne uitam la Insidious ! Cine vrea? Am auzit ca e super tare !

     - Daaaa ! tipam toti simultan 

     - Ieiiii ! Vreti sa dormiti la mine ?

    - Ce idee buna ! Va fi cea mai tare noapte ! raspunde Blake

       Eu ,Jessica si Mabel am mers sa facem popcorn pentru film .Suna soneria din nou ,poate e mama ! 

     - Fetelor ,ma duc sa raspund !

      Deschid incet usa ,nu pot sa cred ,ce cauta aici ? !

       



     

     

     


  

  


Summer loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum