- Blake...Nu putem... ! spun eu stricand momentul .
- Ai dreptate...eu voi pleca iar tu vei ramane aici,la o mare distanta .
- Eu,mai bine plec,vad ca vine Chantal.
- Nu,Beverly,ramai aici !
- De ce ? Ma voi simti prost,poate va deranjez mai bine plec !
- Tu glumesti ? De ce sa te simti prost ,Beverly ? Eu pe tine te iubesc,nu pe ea !
Nu reusesc sa raspund caci Chantal vine.
- Hei Beverly ! Nu stiam ca ai venit !
- Eu tocmai plecam ! spun eu uitandu-ma la Blake
- Nu,tu nu vei pleca nicaieri ! raspunde Blake imediat
- Ba normal ca voi pleca,nu vreau sa va deranjez !
- Beverly? Ce nume dragut ! Nu ne deranjezi cu nimic,ba din potriva ,vad ca te intelegi bine cu Blake si pari de treaba !
"Vad ca te intelegi bine cu Blake" ? Sunt iubita lui,mai bine zis fosta lui iubita. Stai ,nu imi stia numele ?
- Da,normal ca e de treaba,Chantal ! zice Blake putin enervat,cred
- Oh,am uitat ! Esti Beverly ! Adica Beverly,Beverly ! Adica fosta iubita a lui Blake !
- Acum ti-ai dat seama ?
- Scuze,sunt un pic ametita ,nu stiu ce am .
Chantal vrea sa faca un pas dar cade instantaneu ,ce se intampla ? Blake o prinde repede .
- Beverly,strig-o pe mama repede !
Am strigat-o pe mama lui Blake iar Chantal a fost dusa la spital.Stam aici de 3 ore iar Chantal nu s-a trezit .
- Blake,ce are Chantal ? Doctorii nu ne-au spus nimic ! Sunt atat de ingrijorata ! Trebuie sa se faca bine ! Va fi bine,da ?
- De cand ti tu asa mult la Chantal ?
- Doamne,Blake ! Tu chiar ma crezi asa de nebuna ? Se vede ca nu ma cunosti indestul incat sa iti dai seama ca eu nu sunt cum crezi tu !
- Pff...Vorbesti prostii ! Te cunosc mai mult decat crezi incat sa stiu ce fel de persoana esti !Credeam doar ca nu o placi pe Chantal pentru ce s-a intamplat atunci !
- Lasa asta Blake ! Chantal e in spital si tu vorbesti de ce s-a intamplat atunci ?!
- De parca eu nu sunt ingrijorat !
Chantal POV' :
Tot ce vad e un negru ,un negru intens,vad asta de ceva timp.Nu imi amintesc nimic si nu pot deschide ochii.Nici nu stiu cum pot vorbi in sinea mea ,ciudat.Nu ma pot misca si simt ca voi adormi din nou sau cel putin asta cred.In capul meu vad doar niste mici secvente in care Blake ma prinde de mana,zici ca m-ar salva.Zici ca nu traiesc ,adica nu traiesc in viata asta normala...zici ca visez totul.Acel negru imi cuprinde din nou ochii si nu mai vad nimic.
Beverly POV' :
O usa se deschide iar noi sarim ca arsi de pe scaun mergand direct la doctor.
- Ce s-a intamplat ? Ce are Chantal ? In ce stare e ? S-a trezit ?
- Chantal nu are nici o schimbare ,e in coma de aproape 4 ore . Am aflat ca pacienta are grave probleme cu inima ,"probleme netratate" care cu timpul au evoluat si au dus la acest rezultat. Nu vrem sa va impacientam dar sansele de a scapa sunt slabe,vom face tot ce putem sa o salvam. Chantal va intra in operatie maine la ora 12.Puteti intra in sala.
De ce nu ii fac nimic ? De ce nu ii fac operatie mai repede ? Sa faca ceva ! Sa o salveze ! Parintii lui Chantal intra in cea mai mare viteza in sala ,sunt devastati .Isi iau fiica in brate si stau cu ea.Au ramas o ora dupa care am mai stat sa o pazim inca doua ore .
- Beverly,zborul pentru New York a fost anulat nu vom pleca maine !
- Ok ! Trebuie sa plec ,sunt foarte obosita ,maine voi fi aici ,alaturi de Chantal.
CITEȘTI
Summer love
RomanceSummer love este o poveste de dragoste dintre doi adolescenti de 16 ani care se plac toata lumea știind doar ei doi nu.Beverly se îndrăgostește pentru prima data ,nu la fel ca Blake care a avut mai multe iubite in afara de ea doar ca pe ea o iubește...