20

923 71 54
                                    

Hayat acılarla dolu bir yoldu, çok şey yaşamak zorunda kalıyorduk.

Sevdiklerimizin ölümünü görüyor, işkenceler görüyorduk. Fiziksel veya ruhsal hiç fark etmez.

Ben bunları fazlasıyla yaşamıştım. Daha doğmadan ailemi kaybetmiş, uzaklara gitmek zorunda kalmıştım. Hayatım zorluklarla dolu geçmişti.

Teyzemi kaybetmiş, intikamını almıştım ama yetmemişti. Acısını hiçbir şey dindirememişti.

Sevgilim annem gibi benim için büyük bir fedakârlık yapmış ve ölüme doğru ilerlemişti, hayatımın aşkını kaybetmiştim, ilk aşkım benim yüzümden ölmüştü. Kalbimdeki en büyük yaraydı o.

Tanrı acılarımı, haykırışımı görmüş olmalıydı. Bana acımıştı, benim hakk ettiğimi anlamış olmalıydı. Merhamet ediyordu, sonunda gerçek mutluluğu bana tattırarak bunu gösteriyordu.

Yüzyıllar öncesinde olması gereken şey şimdi oluyordu. Ailem bir bütün olacaktı. Yaşamam gereken çocukluğu yaşayamamıştım ama artık buna üzülmeyecektim. Pişmanlıklar ve keşkeler bir kenara atılmalıydı. Ben kendime güzel anılar biriktirecektim, tüm ailemle beraber.

Büyük salona doğru adımlarken gözlerim Elijah'a takılmıştı. Mutluydu, aşkına kavuşmuştu. Katherine ile sohbet ediyordu, onlar adına mutluydum.

Rebekah, sonunda istediği aşkı bulabilmişti. Marshall ile içkileri yudumluyor ona aşkla bakıyordu. O bunu hakk ediyordu.

Kol, bakışlarım onu bulduğunda içimi bir hüzün kaplamıştı. Sevgilisini kendi elleri ile öldürmüştü. Bunu istemediğini biliyordum, lanet cadılar onu bunu yapmaya zorlamıştı. Davina gitmişti, ardında darmadağın bir Kol bırakarak gitmişti.

"Sevgilim."

Düşüncelerimden beni ayıran sese döndüm. Clark şık takımının içinde bana doğru yaklaşıyordu.

Kıvrılan dudaklarına karşı bende gülümsemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıvrılan dudaklarına karşı bende gülümsemiştim. Hızla yanıma yaklaştı ve ellerini belime yerleştirdi. Bir elimi onun göğsüne doğru koyarak yaslandım iri bedenine. Güven veriyordu bana.

"Olanları düşünmeyi bırakmalısın, şimdiye odaklan."

Cümlesine karşı gülümsedim. Beni iyi tanıyordu. Beni bu kadar iyi tanımasının nedeni çok benzememiz olmalıydı.

"Deneyeceğim sevgilim."

Bedenlerimizi ayırarak gözlerini bedenimde dolaştırdı. Dudakları arsızca kıvrıldığında ne düşündüğünü anlamıştım.

"Kırmızı sana çok yakışıyor."

Söylediği şeye karşı gülmüş ve ona yaklaşmıştım.

I'M MİKAELSONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin