Joelin nk-
"lalalalalallaallalalalala", jatkoin 50 kertaa lauluani Joonakselle. "nyt vittu lopeta heti", tuo käskee. "pakota", sanon pokkana. "et sä anna mun olla top", tuo vastaa ja ihan oikeassa olikin. "joten et voi pakottaa mua lopettaa", sanon tuolle. "oot vitu rasittava", Joonas sanoi. "Mäki rakastan sua", sanoin vittuillen.Time skip seuraavaan päivään
"Ei, älkää", huudan mutta kukaan ei kuule sitä. "auttakaa", huusin itkien. Tämä oli kauheinta mitä minä olen kokenut. He vain, he vain vievät minut pois. Aatteella olen sairas ja tarvitsen paljon tukea. Vittu mummoni tässä se sairas on. Ei homous ole sairaus.
"TOI VITUN MUMMO ON SAIRAS", hudan sossuille. "olkoot hän tai ei, viemme sinut nytten turvaan häneltä.", sossu sanoi minulle ja tunsin piston olkapäässäni. "väsyttää", sanon. "lepää vain", kuulen ennenkuin
kaikki pimeni. Kuulin vain hiljaista surinaa kunnes kaikki lakkasi ja en tuntenut, kuullut tai mitään muutakaan.Herään. Näin unta oikeastaan painajaista takaumastani. Tunsin itkeväni. Joonas Herää myös. "hei, Joel mikä on?" tuo kysyy minulta. "m-mummo.. Sossssuth j-ja hhomousssairaus", koitan selittää värisevän äänen kera. "sun mummo ajatteli houmouden sairautena ja sossut tuli hakee sut?", Joonas kysyi. Miten hän arvasi tuosta. Nyökkäsin. Hän otti minut halin. "rakas, ei hätää. Ei mitään hätää", tuo lohdutti ja silitteli.
Joonaksen nk-
Joel oli nähnyt takaumastaan painajaista. Voi häntä. Hetken silittelin ja rauhoittelin kunnes kuulin suloista tuhinaa. Olen tosiaan rakastunut tuohon. Olen niin iloinen siitä, että sain olla tuon poikaystävä ja siitä, että hän on minun poikaystäväni, Rakkaani.
____
Sanoja 300Aloitin sveitsin valtaamisen juuri ennen heidän kansallispäiväänsä. valitsin saksan mutta totta puhuen se harmittaa hieman. Kaasu alkaa loppua eikä vielä ole edes talvi. En onnistunut valtaamaan yhtään sveitsin provinsseista ja nyt minun päälleni käydään. Liittoudun ranskan kanssa, ehkä he voisivat auttaa. Ehei, nyt heidänkin kimppuunsa käydään. Kuinka he onnistuivat saamaan niin paljon aseita ja tankkeja? Aivan, nyt ymmärrän!
Korjattu lokakuussa 2022
YOU ARE READING
YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOEL
FanfictionJoonas ja Joel eivät olleet minkäänlaisia kavereita puhumattakaan ystävistä, kunnes kerta, kun he näkivät puistossa sattumalta. Välit paranivat ja lopulta jaettiinkin ilo, suru ja muu vastaava. Bc ff Joonaksesta ja Joelista Suomen kielinen Sisältää...