23. Gerard Way 2.0

90 10 0
                                    

Joonaksen nk-

En muista viime päivästä mitään. Paitsi kaiken ennen puolikasta viinapulloa. Mutta ilmeisesti jotain hieman likaista on tapahtunut. Sillä en keksi muuta hyvää syytä miksi olen alasti pimeässä lukitussa huoneessa Joelin kanssa. Rakkaani kanssa. Koitin nousta ylös mutta ennen kuin ehdin edes liikahtaa niin tajusin että tuo oli sitonut kahdella vyöllä minun jalat ja kädet yhteen. Joel ilmeisesti heräsi sillä kuulin hänen sanovan jotain minulle. "häh", kysyin hieman käheällä aamu äänellä. "nii että huomenta päivänsäde, kiihotat mua jo näin aamusta siinä ollessa", tuo toistaa äsken sanomansa. Hänen äänensä oli käheä ja matala. Se minua alkoi kiihottamaan. "taitaa joku toinenki haluta uuden kierroksen", tuo sanoo virnistyksen kera. "en myönnä mitään, mut en kieltäydy siitä et pantais jo heti aamusta ", vastaan. En yhtään tiedä oliko tuolla kortsu kun hän työntyi sisääni, mutta ainakin liukkaria tuntui olevan ja paljon. Hyvä se vaan on.

Olimme saaneet ekan kierroksen loppuun. Se ensimmäinen kierros ei ilmeisestikään riittänyt Joelille. Eikä kyllä minullekaan. Rakastan tuota liikaa. Kaikkea Joelissa. Ja Joelia. Tämä suuteli kehoni jokaista ulkoista paikkaa. Hän kävi huulillaan koko kehoni ulkoa läpi. Loppua ette koskaan saa tietää, se ei ollut mikään söpistelyä seksistä kierros.

Aleksin nk-

Heräsin kun kuulin my chemical romancen na na na biisin soivan kylpyhuoneessa ja suihkun ääneen. Äänestä päätellen se oli Niko. Ja sitten kuulin kovan kovempaa äänen. Olin revetä nauruun. Olli nukkui vitun sikeästi patjalla puoliksi päälläni, toiset panevat ja yksi kuuntelee musiikkia suihkussa darra aamuna. Säikähdin kun kuulin kahvinkeittimen menevän päälle. Tommihan se siinä. Hänen kaulassaan oli yksi fritsu. Mietin siinä hetken että mitä aktuaalista vittua kunnes muistin viime yön tapahtumat.

Flashback viime yöhön

Musiikki soi. Ihmiset joivat ja n. 8 Henkeä istui ringissä lattialla tarkoituksena totuus vai tehtävä.
Pyöräytin ja se osotti Nikoa. "to vai te", kysyin. "tehtävän voisin tähän väliin ottaa", hän vastasi. "Okei no tee Tommille fritsu", sanon. Ja siinä hän imikin pidemmän kaulaa.
Sitä tulee koristamaan niin pitkään punaliila läntti by Niko Moilasen huulet

Flashback loppuu ku seinää vautsi

Perus aamu bileiden jälkeen. Kaikkea on tullu tehtyä. Sitten vasta tajusin Ollin käden olevan väärässä paikassa. Siirsin sen varovasti pois hänen vatsalleen ettei hän heräsi vaikka tiesin ettei hän siihen Herää. Liian myöhään kuitenkin. Tunsin housujeni olevan kireät. "huomenta vaa teillekki", sanoo virkeän näköinen Niko. "huomenta Gerard Way 2.0", sanon. "mistä toi tuli?", kysyi hämmentynyt Niko. "Make no apology na na na na na na na It's death or victory na na na na na na On my authority Crash and burn, young and loaded", laulan yrittäen matkien Nikon ääntä. Kaikki aloimme nauramaan. Varmasti heräsi naapuritkin.

__
Sanoja 500

Kirjotan aina tarinaa sillee et esim kirjotan alun ja sit ku tuun takas kirjottaa ni poistan sen. Tää tapahtuu useesti ja se saattaa olla syy sille et miks tää on näin tönkköö💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora