Nikon nk-
Olin käynyt katsomassa Joelia tänään. Hän näytti olevan ihan hyvässä kunnossa. Tunsin puhelimeni värisevan kädessäni. Se oli tuntematon numero.
Puhelu
-hei, oletko Niko? Joelin kaveri?
Joo, kui?-
-olen Joelin hoitaja. Joelin sydän pysähtyi. Saimme kuitenkin sen taas käyntiin (en keksiny sille parempaa selitystä). Mutta emme ole varma herääkö Joel enään.
Okeih-
Puhelu päättyi
Alan itkemään. Joel ei välttämättä Herää. Okei, hengitä Niko. Ei oo mitään syytä huoleen, se ei välttis oo ihan vielä. Purskahdin itkuun. En voi, en pysty. Joku koputti huoneeni oveen. Se joku oli äitini. "hei Niko, mikä on?", äitini kysyi huolestuneena ja otti minut halaukseen. "J-jo-joelin sy-sydän pysähty ja ei ol-olla varmoja he-herääkö se enään ", koitan selittää äitilleni itkuisiena. Siihen nukahdinkin. Ehkä hyvä niin.
"hei Nikoh", kuulin äänen. Se ääni kuului isälleni. Hän oli kännissä. "no mitä", kysyn hieman turhautuneena.
Hän viittoi minut luokseen ja sitten sitoi minut tuoliin keskellä olohuonetta. Hän teippasi suuni. Sitten, hän raiskasi minut. Isäni, ei ole enään isäni. Hän on kaikkea muuta kuin isän pitäisi olla.Herään hikisenä. Näin painajaista traumoistani, mitä isäni minulle teki. Ei taas. Se tapahtuu aina. Huomaan että Olli laittoi viestiä.
Olli
Mitäs ajatteli Moilanen tänää tehä?
Mikäs tässä, ei mulla suunnitelmia oo
Okei no mä tuun käymää siä.
Menee ehkä vartti.Okrrr
Luettu 12.27___
Olli oli juuri tullut. Meillä ei kummempia suunnitelmia ollut. Ajattelimme käydä sairaalalla. Äitini oli töissä. Hän jätti minulle lapun jossa luki
Hei Niko!
Jouduin lähtemään työmatkalle.
Laitoin tilillesi 500€
Toivottavasti sinulla on parempi mieli.
♡:äitiNice. Aina raha kelpaa. Päätimme käydä myös muissa paikoissa. Pidimme hauskaa yms.
____
Oli ilta. Olimme riehuneet olkkarissa Ollin ja Aleksin kanssa. Olimme pelanneet, riehuneet ja nytten nauramme kippurassa jollekkin Ollin 'traumaattiselle' kokemukselle. Vaivaiset 300 Sanaa. Vitun drama queen. Tilasimme taksin höyhensaarille. Nopeaa tuli(;____
Sanoja 300
Vitun pitkä luku
DU LIEST GERADE
YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOEL
FanfictionJoonas ja Joel eivät olleet minkäänlaisia kavereita puhumattakaan ystävistä, kunnes kerta, kun he näkivät puistossa sattumalta. Välit paranivat ja lopulta jaettiinkin ilo, suru ja muu vastaava. Bc ff Joonaksesta ja Joelista Suomen kielinen Sisältää...