36. Tyhmäkö sä oot

130 11 11
                                    

Joonaksen nk-

Joel puristi miehuuttani, jonka takia huokaisin hiljaa. "Mahtaako herra Porko tarvita apua jonkun kanssa", Joel kysyy kuiskaten korvaani seksikkäällä äänensävyllä. Kyllä minä tarvitsen, eikö se ole päivän selvää? Sillä, kun eräs Joel Hokka pistää minut kovaksi tahallansa oletan myös, että aikoo auttaa minua sen kanssa. "Mhmm", huokaisin myöntävästi.

Joel nappaa minut syliinsä ja lähtee kuljettamaan minua makuuhuoneeseen. Hän kaatoi minut sängylle ja kapuaa kontilleen päälleni, jonka jälkeen kumartuu suutelemaan minua. Se ei kyllä suudelmaa ollut nähnykkään, ellei kielaria nykyään sanota suudelmaksi. "Mhhg", huokaisin, kun tuo puristaa jälleen miehuuttani. "Nii tartteks apua ton kaa", hän kysyi. Tyhmäkö sä oot?

"Eiks se jo tullu selväks", kysyn malttamattona. "Ei, voitko ny kertoo et tarttetko", Joel sanoo enkeliä esittäen. "Mh joo", vastaan vielä malttamattomana kuin äsken. "Nyt tuli selväks", hän sanoo ja istuu lantioni päälle hajareisin. "Aioks sä auttaa mua", kysyn tuolta. "Mä mietin vielä et mitä mä teen", hän toteaa. Vittu

Pistin silmäni kiinni ja juuri sillä hetkellä, kun olen saamassa unta hän alkaa ottamaan vaatteitani pois. Tunnen, kun tuo ottaa viimeisen vaatekappaleen pois päältäni. Ne olivat boxerini. Hän avaa yöpöydän vetolaatikon äänestä päätellen ja ottaa sieltä jotain. Kuulen hänen pistävän jotain siten, että siitä kuuluu kilahdus. Sen jälkeen hän ottaa ranteistani kiinni ja pistää ne johonkin kiinni. Ilmeisesti ne "johonkin" ovat käsiraudat. Seuraavaksi liukkari tuubin korkki aukeaa. Joel levittää jalkojani siten, että saa pääsee niiden väliin. Hän työntää jotain sisääni, jonka toimesta voihkaisen. "Nukuitko", tuo kysyy. "En ehtiny nukahtaa", vastaan tuolle. Hän sai päätäni ylös päin siten, että hän veti hiuksistani. Hän sitoi luultavasti huivin silmieni ympärille ja päästi hiuksistani irti. "AMGH", huokaisin tai oikeastaan huusin tuon pistäessään sisälläni olevan asian, tunteesta päätellen vibran päälle. "Aaammhhhh", huokailin vieläkin äskeisestä syystä. Tiesin, että tämä oli tapa Joelille kiusata minua. Hän teki sen aina, ellei hänellä itsellään ollut malttia.

____
Sanoja 300

YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora