Joelin nk-
Olin Joonaksen jalkojen välissä. Vähän väliä suutelin hänen sisäreisiänsä, ja muuten kiusasin tuota. Tiedän, ettei se ole mukavaa. Etenkään, jos panettaa kovasti, mut en mä mikskää maailman kilteimmäks ja helpoimmaks enkeliks näissä "aikusten leikeissä" oo tehtykkää. En minä muuten oikeastaan ilkeä ole, ainakaan suurimmalle osalle, ja jos olen, niin se luultavasti on sarkastista. En ikinä voisi satuttaa ketään henkisesti tahallani.
"Joel, mikset noudata sitä "stop kiusaamiselle" asiaa", tuo kysyi malttamattoman kuuloisena. Suloistahan se oli, että tuo janosi kosketustaan, ja taivasta, johon aion hänet päästää vielä tämän yön-huomisen aamun aikana. "Ei kukaa taivaasee pääse", totean tuolle. Totuushan se oli, eikä niitä kannata kieltää. "Mut ei se meinaa et tarttis kiusata näi pitkän kaavan mukaan", tuo marisee minulle. "Ootko vähä puutteessa", kysyn tuolta virnistyksen kera. "Ei, en oo. Oon puuttessa, mut en vähä. Ennemmin paljon enemmä ku vähän", tuo toteaa minulle. Arvostan Joonasta kaikin tavoin. Etenkin siten, että hän ei pelkää kertoa minulle haluistaan. Se on vain pieni ja totta kertova esimerkki.
"No kyllähän sä joskus koulussaki jouduit oottaa et pääset kuselle, jos ope kiels sua menemäst vaik sul ois ollu vitunmoine kusihätä sil hetkel", kerron tuolle. "Eri asia", tuo sanoo minulle malttamattomalla äänellään.
"Mh Joel millä mä saan sut lopettaa ton kiusaamisen ja menee oikeeseen asiaanh", tuo sanoi selvästi paria huokaisua lukuunottamatta. "Ano sitä vaikka polvillas ni nähää et miten se muuttaa mun aikomuksia tän yön suhteen", totean tuolle. Siinä tulisi olemaan hieman haastetta, sillä en päästänyt tuota käsiraudoista. "Eti ite keino millä pääset polvilles noilla käsiraudoil", jatkan tuolle. Lähdin hänen jalkojensa välistä. Nousin seisomaan sängyn viereen katsomaan Joonaksen ja käsirautojen taistelua. Siinä vierähti minuutti, jos viisikin. Lopulta tuo kuitenkin ihmeenkaupalla onnistui nousemaan polvilleen käsiraudoista huolimatta. Seksikäs näky kylläkin.
Tuo käänsi katseensa minuun. Huone oli pimeä, jos päällä olevia punaisia led-valo nauhoja ei lasketa. Ne loi seksikästä tunnelmaa, tarkotus ei ole nähdä painajaisia, jos sellaista mietit.
"No", kysyin Joonakselta tuon katsoessa minua selvästu kiihoittuneena. "Tuu tänne", tuo käski. Otin yllätyksekseni askeleita tuota kohti. Hän katsoi minua suoraan silmiin. Tiesin hänen hakevan tuolla kosketustani kehollensa. Pistin käteni tuon olkapäille tuon ollessa siten, että hänen naamansa oli samalla tasolla lantioni kanssa.
"Suu auki", käsken tuota. Kilttinä poikana tuo aukaisee suunsa kuunnolla, joten työnsin lantiotani eteenpäin. Miehuuteni oli sen takia tuon suussa, 30 sekuntia sitten kehittelemä suunnitelma oli siis onnistunut. Olinpa vaikean suunnitelman laatinutkin, ihan kuin siihen olisi paljon tarttennut.
____
Sanoja 400Luku 40, tää tarina on kohta pulkassa.
YOU ARE READING
YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOEL
FanfictionJoonas ja Joel eivät olleet minkäänlaisia kavereita puhumattakaan ystävistä, kunnes kerta, kun he näkivät puistossa sattumalta. Välit paranivat ja lopulta jaettiinkin ilo, suru ja muu vastaava. Bc ff Joonaksesta ja Joelista Suomen kielinen Sisältää...