2. Kyttien Odotusta

202 14 2
                                    

Joel

Olimme päättäneet Nikon kanssa järjestää kotibileet viikonlopuksi kotonani, sillä olihan nyt pakko bilettää kun nuoria oltiin. Aloitimme järjestelemään paikkaa torstaina ja jatkoimme sitten perjantaina, lauantai iltana ne olivat tarkoitus pitää. Päätimme kutsua koko koulun koska miks ei, eihän se ny kauheen kivaa ois jso siä ois vaa muutama? Eihän?

Oli lauantai, lauantai ilta klo 17.45 eli enää vartti siihen että bileet alkaisivat. "Tän jälkee ei sit varmaa biletetä ainakaa 2 päivää", Niko sanoo. No mikäs muu olis parempaa ku päihtyneet teinit juomassa ja nuolemassa toisiaan? No vaikka kuinka moni muu asia. Klo oli tasan ja porukkaa alkoi tulemaan. Joonas ja Aleksikin tulivat bileisiin, jota ehkä hieman epäilin mutta kiva kuin hekin tulivat. Sillä Ken tietää kuka on tänään mukana kännipanossa whit Joel Hokka. No kysykää sitä sitten vaikka Keniltä, en minä sitä tiedä. LIFE IN THE DREAM HOUSE

Humalaisia teinejä kulki talossa ja taloa ympäri, musiikki pauhasi lujaa ja ääntäkin kuului muutenkin ihan mukavasti, nytten sitten odotellaan että millon kytät tulee keskeyttää nää bileet.

Oltiin sitä jo itsekkin vähän juotua tullut ja päätettiin mennä pullon pyöritystä. Siihen osallistui Tommi, Aleksi, Niko, Olli ja minä. Kyllä Joonas sitten yli puhuttiin tähän. Niko aloitti ja pyöritti pulloa. Se osui minuun. Voi ei mitä tästäkin tulee ja ennenkuin Niko ehtii mitään sanoa niin vastaan "to"
"Mikä sua hymyilytti eilen nii paljon ku tulit ulkoota?" kysyi Niko.

"Ei mikään, oli vaa hyvä päivä", vastasin. Se oli toki valhe sillä oikeasti hymyilin sen takia että Joonas oli suudellut kanssani. Oli ihana kokemus. Pyöritin pulloa ja se osui vuorostaan Aleksiin.

"to vai te?" kysyin nuorimmaiselta. "te", tuo vastasi. "Tee Nikolle sylitanssi", ehkä olin hieman päihtynyt, mutta kyllä tiedän, mitä puhun. "Vit- ooks sä sekasin?" tuo kysyi ja meni Nikon syliin.

Tuo alkoi tekemään jotain sylitanssia, jolta Joonaksen silmät suojasin. En edes tiedä miksi, mutta kuitenkin. Aleksin liikkumisen seurauksina oli Nikon pikku kaverin ongelma. Molemmat he punastuivat ja päätyivät makkariin. Pian sitten kuuluikin jo voihkintaa. Ei ihan niin mutta ymmärsit pontin.

Aleksi

Olin sylitanssin avulla saanut Nikolle erektion. Ai että miten? No en minä tiedä. Hän kuljetti minut yläkertaan makkariin ja työnsi sängylle. "Sä niin tuut kiljuu nautinnosta", tuo kuiskasi korvaani. Ei jäänyt epäselväksi että kumpi oli top. Niko alkoi riisumaan minua liian hitaasti, kiduttavan hitaasti ja se alkoi kiristämään housujani entisestään. "Voitko riisua mua yhtään nopeammin?" kysyin. Sain vain vastaukseksi hitaamman riisumisen. Vittu- siis Niko, ihan pakko?

Vihdoin tuo sai riisuttua minut ja antoi kaksi sormea nuoltavakseni. Kun olin nuollut ne märiksi, hän työnsi ne sisälleni. "Ahh", voihkaisin mutta laitoin käteni suuni eteen ettei kukaan kuulisi minua. Turhaa se oli sillä hän otti käteni ja painoi käteni sänkyä vasten. Hetken päästä hän työntyi sisääni ja voihkaisin kovaa. Siinä sitten huokailimme toisimme perään. Se jatkui ja jatkui kunnes olimme molemmat lähellä. "Ahh ni-ahgg mä tuun iha justiinsahhgg", ilmoitin, kunnes hän vetäytyi pois sisältäni ja otti kaluni suuhunsa, ehkå enemmän kurkkuunsa. "tuu vaan", hän sanoi ja nopeutti liikettään samalla kun tulin ja sitten olikin minun vuoroni tehdä sama hänelle.

Joonas

Mentiin pullon pyöritystä. Paitsi Niko ja Aleksi olivat menneet panemaan yläkertaan, eikö tuota saa hiljemmaksi? Tommi pyöräytti ja se osui Joeliin, taas Joeliin. "Te", Joel sanoi. "Sano joku iskurepla Joonakselle jonka tiiät"
Joel huokaisi ja kääntyi sitten minua päin."Sä rikot paloturvallisuus sääntöjä-", tuo sanoo minulle.
"Kui?" kysyin. "Ku oot nii kuuma", Tuo jatkaa. Tunsin olevani punaisempi kuin tomaatti. Syytän tästä vain ja ainoastaan paskoja ideoita from liikan tunnit siinä sitten jatkettiin ja muuta. Oli ihan kivaa mutta mikä ihme oli tuo- eihän Joel sitä tarkoittanut? Eihän?

Sanoja 583

YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora