Joonaksen nk-
"Vittu se tuntu hyvältä", Joel sanoi hengästyneenä minulle. "Jos pysytään rehellisinä ni en voi sanoo mitää muuta, ku samat sanat sun kanssa", vastasin tuolle. "Mikä se ei rehellinen vastaus si olis", tuo kysyy. "Se et se ei tuntunu hyvältä", sanoin tuolle. "Eli taisit pitää", tuo toteaa. "Jooh".
"Mennää suihkuu", tuo päättää ja kaappaa minut syliinsä.
Tuo kantoi minua suihkuun sylissään. Siinä oli kiva olla. Tai no kuka nyt ei haluasi Joel Hokan sylissä istua? Myönnä pois, haluut itekki.
Vaatteita meillä ei ollut, joten kävelimme suihkuun suoraan.
Tuo lasku minut suihkun alle lantiostani kiinni pitäen. Olimme lähekkäin suihkun alla. Nostin päätäni sitä varten, että voisimme suudella. Hän ymmärsi eleestäni aikomukseni ja painoi huulensa minun vastaaville. Se tuntui ihanalta.
Joel alkoi hieromaan shampoota hiuksiini, jonka jälkeen huuhtoi ne huolellisesti hiuksistani pois. Sen jälkeen hän teki saman, mutta vain hoitoaineella. Hän ei suoraan huuhtonut sitä pois, vaan antoi sen vaikuttaa hetken. Tein saman tuolle. Hän hieroi saippuaa ympäri kehoani, ja minä tein sille saman. Tämä oli vitusti mieluisempaa, kuin itse itsensä peseminen suihkussa.
Peseydyttyämme poistuimme suihkusta. Tuo pisti lanteilleen pyyhkeen, jonka tottapuhuen tahtoisin ottaa pois. Hän näytti niin hyvältä, kuten aina, mutta nyt, kun hänen alastonta kehoaan peitti vain pyyhe, joka oli hieman alhaalla, se oli eri asia. "Tykkäätkö näkemästäs vai", tuo virnisti minulle. Enemmän kuin mistään muusta, rakas. "Mm".
Pistimme hieman vaatteita päällemme, vaikka mielelläni katsoisin Joelia ilman sitä, että hänellä olisi minkäänlaista peitettä kehollaan. Paitsi mun tekemät fritsut, mutta niistä ei tarvitse puhua. Oli ne siis upean näköisiä, en hävennyt jälkeäni. Virnistelin itsekseni mielikuvalle missä Joel oli alasti. Tuo ilmeisesti huomasi sen.
"Mille virnistelet", tuo kysyi hämmentyneenä. "Sulle", vastaan tuolle. Ehkä se vähän lipsahti. Hän vain virnisti vastaukseksi. Hänellä ei ollut muita vaatteita kuin boxerit, joten sinäkin varmaan olisit virnistellyt näylle. Paloin halusta vetää ne häneltä alas. Tiedän kyllä sen seuraamukset.. Ne oli niitä yli 16-vuotiaille sallittuja.. astetta likaisempia puuhia, ei siitä sen enempää. "Sä oot täydellinen", tuo kehui minua. "Säkin." Vastasin.
____
Sanoja 424Ensinnäkin, tästä tuli ny jotai tällasta söpöilyä, joka ei oo mun juttu kirjottaa ja toisena, sori ku ei oo ny päälle kuukautee tullu mitää. Mun paska mielenterveys ei oo sillä kannalla et mulla ois motivaatiota kirjottaa yms.
Ja mul soi Murdersollsin White Wedding, Hello, Good Bye, Die ja HIMin poison girl pääs kokoaja, menkkavitutus ja kaikki on päi vittua
🎶🎵🎼MURDER TO THE LEFT MURDER TO THE RIGHT HELLO, GOOD BYE, DIE, DIE, DIE MURDER TO THE LEFT MURDER TO THE RIGHT HOORAY FOR HOMICIDE 🎼🎵🎶
♡:llä Mäntysuopa
AINII JA SIEMENSYÖKSY ON YHDYSSANA
YOU ARE READING
YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOEL
FanfictionJoonas ja Joel eivät olleet minkäänlaisia kavereita puhumattakaan ystävistä, kunnes kerta, kun he näkivät puistossa sattumalta. Välit paranivat ja lopulta jaettiinkin ilo, suru ja muu vastaava. Bc ff Joonaksesta ja Joelista Suomen kielinen Sisältää...