Tässä on ny si 2012 vuosi ja Joonas on 18, Joel 19 ja no ottakaa vaiks selvää et minkä ikäsii jätkät oli tollon. Mut Aleksin, Ollin, Tommin ja Nikon iät on 16 ettäs tiedätte.
Joonaksen nk-
"Joonas, Joonas", kuulin Lucaksen sanovan. "joo", vastasin. "ooks okei", tuo kysyi minulta. "joo, aloin vaa muistella ei nii kivoja juttuja mun nuoruudesta", vastasin. "haluuks puhuu niistä", tuo kysyi. Nyökkäsin ja aloin selittämään.
"Vitun lutka, etkö osaa mitään saatana? Ihme että sun vanhemmat halus polttaa sut. Susta ei oo mitään hyötyä", kuulin Tuomaksen minulle sanovan. Ajattelin että hän olisi ollut huolehtivainen ja kiltti yms mutta hän olikin kaikkea muuta. Hän raiskasi minut moneen otteeseen sekä pahoin piteli. En pitänyt siitä yhtään. Pirjo tiesi siitä eikä tehnyt mitään.
Yhtenä päivänä jouduin sairaalaan itsemurha yrityksen seuraamana. Kerroin kaiken eikä minua uskottu siellä. Jouduin elämään siellä ilman että minut ruokittiin tai muuta. Olin aivan liian loppu kyseiseen. Kaikki vitutti. Sattui. Mikään ei ollut hyvin. Miksi juuri minulle tapahtui tämä, juuri minulle.
Aloin selittämään Lucakselle tätä kaikkea. Sitten pääsin näkemään Joelia.
Olin käynyt Joelin huoneessa. Puhuimme, nauroimme ja muutamaan otteeseen suutelimme. Olen niin iloinen tuosta. Sitten olikin jo aika mennä omaan huoneeseeni. Olli toi minulle tavaroitani. Pyysin häntä tuomaan päiväkirjani joka oli niiltä ajoilta, kun minulla meni rankoiten. Halusin lukea niitä, vaikka en halunnut. Se vain tuntui hyvältä verrata nykyaikaa siihen. Kadun jo valmiiksi että edes käänsin yhden sivun.
4.11.2004
Heräsin taas aamulla. En koe sitä enään tarpeelliseks. Pää lyö tyhjää. Jos vaan sulkisin silmät ja seuraavaks ku ne avaisin ni mua ei enää olis. Sama paska taas tapahtu koulussa. En ymmärrä mitä ne musta haluu.
Voisin vittu vaikka tappaakki itteni.
Nyt keksin. Meen huomenna junaraitetten viereen ja hyppään junan tullessa eteen. Jos en sitä ni kyllä mul on muutaki jolla tappaa itteni. Voin vaiks hukkua veteen tai hypätä kalliolta. Sit on myös puukko vaihto ehtona. Kyllä niitä vaihto ehtoja löytyy. Sit vois hirttää itteni. Noh. Katon jos nyt vaikka nukkuisin yön aikana pois. Meen.Muistan tuon kuin eilisen. Käänsin sivua. Olin aika keskeltä ottanut kohteen. Seuraava kirjotukseni oli päivältä 5.11.2004. Eli seuraavana päivänä.
5.11.2004
Tänään oli se päivä. Päivä kun teen sen
Odotan että kello tulee 3 yöllä. Kello on siis 1 yöllä, en saanut unta vaikka toivoinkin niin. Vituttaa. Haluan pois. En jaksa tätä.
Päätän junaraiteille elämäni. Jos se vain on mahdollista. Toivon ainakin sen olevan. Valmistaudun lähtöön.*flash back*
Olen kävelemässä junaraitetten viereen. Kello oli 1.45. Matkaa on sen verran että olen jo toivottavasti kuollut 3 yöllä. Tähtään siihen.
Olen saapunut junaraitetten viereen. Seuraava juna olisi tulossa pian. Näen junan tulevan. Hyppään junan eteen ja sitten sumeni. Tämä oli nytten tässä. Missä filminauha elämästäni viipyy.
*flash back*
Muistan tuon kuin eilisen. Mikään ei ollut hyvin. Muistan myös kuinka joskus viilsin kurkkuni auki. Siinä oli hyvät mahkut kuolla mutta en kuollut. Olisinpa, sillä juuri nytten oloni on kuin kehoni olisi tyhjä kuori koristamassa tyhjää sielua vailla tarkoitusta. Pitäisi kokeilla jossain vaiheessa uudelleen itsaria.
____
Sanoja 600
Tästä tuli vähä surullisempi luku ja silleen.. Haluun selventää et mä en ajattele näin tässä tarinassa olevista henkilöistä, vaan ne on niitten ajatukset tässä tarinassa. Mul oli jotenki pakko selventää tää vaiks tiiän et moni ei niin tee. Ja sit tää tarina sarja ei perustu yhtään tositapahtumiin ellei si oo joku joka on oikeesti tapahtunu. Mut sillee mun pieni pääkoppani tän on pitkälti keksiny siis tarinan ja harvoin on tositapahtumia. Mutta mä meen ny syömää kuivua muroja koska elämäni on hyvin yksinäistä..#krissed
En mä oikeesti mee syömää kuivia muroja. Tartten uusia frendei, mieluiten 011-027
#krissed
Toisen kerran sillä toi oli pelkkää paska puhetta, meen oikeesti syömää kuivia muroja UwU
KAMU SEDANG MEMBACA
YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOEL
Fiksi PenggemarJoonas ja Joel eivät olleet minkäänlaisia kavereita puhumattakaan ystävistä, kunnes kerta, kun he näkivät puistossa sattumalta. Välit paranivat ja lopulta jaettiinkin ilo, suru ja muu vastaava. Bc ff Joonaksesta ja Joelista Suomen kielinen Sisältää...