Joonaksen nk-
Heräsin sairaalasta. Jokaiseen ruumiin osaan sattui. Muistan kun Felix raiskasi minut. Vittu mikä tyyppi. Ois voinu olla sitä miltä näytti ulkonäöltään. Siis kiltti. Sain niin sanotusti selkääni, kun en tehnyt hänelle sylitanssia. "ooks sä Okei? Mitä tapahtu? Ooks hereillä? Joonas hengitäks sä ees", kuulen hätääntyneen äänen. "haluun halin Joelilta, missä se on", kysyin. "se on jossai huoneessa makaamassa, sitä puukotettiin selkään", Tommi sanoi. "AI KIRJAIMELLISESTI?", huudan hätääntyneenä. Sain myöntävän vastauksen ja alan itkeä, huutamaan ja sitten tunnen piston. "väsyttää", sanon. "Nuku vaan Joonas, Nuku vaan", saan vastauksen ja pian olin syvässä unessa.
Heräsin unenpöpperössä. Olisiko tämä kaikki ollut vain pahaa unta? Ei, vieläkin sairaalassa. Hh. Mitenköhän Joel voi. "saat huone kaverin", sanoo hoitaja. Mitä vittua. Kukakohan. "Okei", vastaan välinpitämätömästi. Huoneeseen saapuu pian joku nuoriaikuinen. Siltä hän siis näyttää. "moi", tuo tervehtii minua hymy kasvoillaan. Teen saman mutta ilman hymyilemättä, sillä juuri nytten en pysty siihen. Sekä vähän hiljempaa kuin hän. "mun nimi on Lucas", tuo sanoo ja perään "mikä sun nimi on", tuo kysyy. "tuot mulle mieleen alasteen tutustumis leikit mut Joonas", vastaan naurahtaen. "joo mä tuun sun uniin ja muistuttelen sua niistä", tuo sanoi. Sitten nauroimme. Eipä siinä, kiinnostaisi kuulla että Miten Joelilla menee. Ikävä. "minkä takia oot täällä, ei oo pakko vastaa mut jos haluut ni kerroks sen", tuo Lucas nimiseksi esittäytynyt henkilö kysyi. "joo mut kidnapattiin ja raiskattiin keskellä metsää kuten kaikissa kauhuelokuvissa. Sä? ", vastasin. "jäin auton alle", tuo vastasi. "Mäki jäin joskus, kävin taivaan porteilla", sanoin. "no oliko siä niitä hattara pilviä joissa muumit(professional kirjoitus) aina liikkuu paikasta toiseen", Lucas kysyi. "nojoo, ne vaa oli valkosia/harmaita eikä pinkkejä", vastasin. Siinä keskustelimme jotain ja nauroimme tovin. Kuulin kuin ovi avautui. Sieltä astui sisään Tommi ja Aleksi. "taisit saada huonekaverin", sanoi Tommi. Nyökkäsin hänelle ja he tulivat sänkyni viereisille tuoleille. "onks teillä mitään tietoo Joelin hyvin voinnista", kysyn heiltä. "Joelin leikkaus Meni ihan hyvin ja kuulemma meinas tulla läpi se puukko", Aleksi vastaa hiljaisesti minulle. "mitä", kysyn hieman hiljaisemmin kuin juuri olin puhunut. "Joelille tehään tänää se hengitystesti hommeli. On kyl 95% varmaa et se Heräis. ", Tommi kertoo. Huokaisen helpotuksesta. Joel ei kuole luultavasti. Sitten juttelimme siinä niin ja näin kunnes vierailuaika loppui. Aleksi ja Tommi lähtivät. "Kuka on Joel", kysyy Lucas. "Joel on mun poikaystävä. Noi oli tulossa sillon pelastaa mua sieltä paikasta ni Joelia puukotettiin selkään.", vastasin. "Joel Hokka?", tuo kysyy. "joo, mistä tiiät sen?", kysyin. "veljen frendi oli kunnes muutettiin", Lucas sanoi. "siis meinaaksä Leoa? ", kysyin. Tiesin tuon sillä hän oli joskus kertonut siitä. "kyl ", hän vastasi minulle. Selkis.
Timeskip 3a
Näin mustan hahmon oven suussa. Hän tuli päälleni ja kävi vaikka missä päin huonetta. Koitan huutaa apua mutta en pysty. En voi tehdä mitään. En tiedä kuka tuo on. Teidän että hän on täällä. Näen hänet. Itken ja tuntuu että en saa happea. Pian tuo hahmo katosi jonnekin.
Heräsin. Taisin saada unihalvauksen yöllä. Lakanat ovat kosteat senkin edestä. Pelkäsin henkeni edestä. Minun oli pakko päästä pois joten nousin, kävelin ovelle ja avasin sen. Hoitaja passitti minut takaisin ja sanoin haluavani Joelin luokse. Hoitsu sanoi että voin nähdä hänet päivällä, mutta nyt minun pitäisi nukkua. En halua. Haluan Joelin luokse. En saa unta ilman tätä. Apua. Ennen kuin hoitaja lähti niin tarrasin häntä kädestä. "Voinko kertoo mitä tapahtu yöllä", kysyin ja sain myöntävän vastauksen. Aloin kertoa tapahtumaa mikä tapahtui unihalvauksen käydessä. Hän kuunteli ja auttoi minua. Sitten sain unta.
____
Sanoja 600
Hyvää juhannusta
Oon kirjottanu tätä viimeiset 2 päivää. mul ei oo ideoita oikeestaan. Joten varautukaa siihen et nää seuraavat luvut saattaa olla aikas tylsiä. Onks kellään mitää kokemusta et mikä saa haavat paranee nopeeta? Sillä tartten apua siinä. UwU
YOU ARE READING
YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOEL
FanfictionJoonas ja Joel eivät olleet minkäänlaisia kavereita puhumattakaan ystävistä, kunnes kerta, kun he näkivät puistossa sattumalta. Välit paranivat ja lopulta jaettiinkin ilo, suru ja muu vastaava. Bc ff Joonaksesta ja Joelista Suomen kielinen Sisältää...