Aleksin nk-
Olimme päässeet Ollille. Ulkovaatteet lähti eteisessä, muut vaatteet makkarissa. Tämän sanoin tarvitsen tukiopetusta, kerta en oikein hänen kysymyksiin osannut vastata. Tiesin mitä hän ajoi takaata ja pidin siitä. Se jotenkin vain kiihoitti minua niin helvetisti. Tai sitten jätkä osasi taikoja. Tällainen ei ennen ole minua kiihoittanut. Ehkä se on vain Olli joka minua kiihoittaa. Kiihoitti minua vaikka hesen paprikamajoneesi, niin silti olen tässä, Ollin sängyllä Ollin kanssa alasti kontillani perse pystyssä odottaen ensimmäistä iskua ruoskalla perseeseeni. Se tuntui hyvältä, myönnetään. Voisin vaikka myydä itseäni jokaiselle vastaan tulijalle, jos Olli niin tahtoi. En kyllä tiedä, että miksi hän sellaista tahtoisi. Keskitytään nyt vain tähän tukiopetukseen.. "Noni Aleksi, kerro kui sä opit parhaite, lukemalla ja kirjottamalla vai kuuntelulla", Olli kysyi. "Sillä tavalla minkä itte koet parhaimmaks", vastaan tälle. Heti perään voihkaisin. "Sanon luvun, kerro tapa kui laskee se", tämä sanoi. "Mitä teet, jos vastaan vääri", kysyn kiinnostuneena. "Annan jälkkää", tämä vastaa. Seksi ja matikka. En ole tuollaisesta yhistelmästä ennen juuri kuullutkaan, mutta kerta se on ensimmäinenkin.
"Millä tavalla voit laskee laskun, jonka tulos on 69", Olli kysyy. Virnistin tuolle. Jaa että 69.. "7×9+5 ", vastaan tälle. "Tahallasko sä vastaat vääri", tuo kysyy. Virnistin tuolle. Kyllä, tiesin että se oli väärä vastaus. "No kerro si kaks muuta esimerkkiä kuinka laskee se", tuo käskee. "6×10+5+4 ja 30×2+9", vastaan. "Ne meni oikein, hyvä poika", tuo kehui. Se kiihoitti minua vain entistä enemmän. Treeniksen vessasta asti oleva stondis ei yhtään ole laskenut. Vähintään noussut, jos se ees on mahdollista. Epäilen kyllä..
"Entä sit 337, miten sä laskisit et sä saisit sen tulokseks", tuo kysyy. "330+7", vastaan. Tiedän että se saa hänet ajattelemaan minut tyhmänä. Hän katsoo minua huvittuneen näköisenä ja puristaa miehuuttani jonka toimesta huokaisen. "En hyväksy vastaustas"
_____
Sanoja 3006 403:19=337, muistakaa se.
YOU ARE READING
YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOEL
FanfictionJoonas ja Joel eivät olleet minkäänlaisia kavereita puhumattakaan ystävistä, kunnes kerta, kun he näkivät puistossa sattumalta. Välit paranivat ja lopulta jaettiinkin ilo, suru ja muu vastaava. Bc ff Joonaksesta ja Joelista Suomen kielinen Sisältää...