Timeskip 2 viikkoa
Joelin nk-
Olimme Joonaksen kanssa tehty niitä näitä viimeiset kaksi viikkoa. Joskus cudlailtu ja joskus sit taas yöt ja yleisemmin myös illat olivat menneet seksin parissa. Ja ei, minähän en ollut bottom. EI IKINÄ! Kuulin puhelimestani äänen joka oli ilmoitus siitä että viesti tai ilmoitus olisi tullut. Ja niin olikin. Niko oli laittanut viestiä ryhmäämme.
Tommin alamaiset (mistä mä keksin näitä nimiä)
|Niko:
Kuka lähtee baariin tänää?
|Aleksi:
Mä ja Olli tullaan.
|minä (Joel) :
Kysyn tuleeko Joonas ja jos tulee ni tuun Mäki
|Tommi:
Joo mäki tuun
|rakkaani:
Tullaan Joelin kanssa.
|Niko:
Okei, klo 19.00 vakiobaarilla?
|Tommi:
Joo mut mä en sit kuskaa, täl kertaa juon jotai vahvempaa ku vettä.Elikkä se ois su baari reissu. En valita. Miks mä valittaisin? Joonas tuli syliini. "tuli ikävä", hän sanoi sylissäni keittiössä. "Ai ku oltiin erossa toisistamme muutaman minsan", kysyin tuolta. "joo, se tuntu ikuisuudelta", tuo sanoi. Suloinen. Miten vitussa tuo oli niin suloinen. Sulan sille.
Time skip 19.00
Olimme baarissa. Tommi ja Niko menivät tilaamaan juomia ja me muut jäimme odottamaan. Ihmisiä tanssi siellä sun kanssa humalassa ja joivat runsaasti. Täällä oli taas niitä setämiehiä jotka koittivat iskeä nuorempia. Hyi saatana. Täst edes homobaarit on ehkä se paikka jossa käydään. Ei kauaakaan kuin Niko oli tanssimassa jonkun kanssa. Joonas kapusi syliini hajareisin. Suutelimme. "mä meen hakee lisää juomaa", hän sanoi ja pussasi minua nenän päähän. Hetken päästä hän tulikin jo juomien kanssa. Hän alkoi juomaan niitä ja tarjosi minullekin. Hain itse lisää juomaa ja tulin takaisin. Join niitä kunnes ne olivat loppu. Niko tuli naisensa kanssa. "hEI JätKäT, TäSSä On NIiNa", hän sanoi humalaisesti ja näytti naista kireässä kimaltelevassa mekossa. "moi, mä oon Niina", nainen sanoi iha kuin Niko ei olisi sitä juuri sanonut. Taas näitä. Aamulla kai sai jo puhelun jossa kuuluu että hän meni panemaan jotain random naista. No mikäs siinä. Joonas kertoi menevänsä vessaan ja ottaa lisää juomaa sitten. Hän sanoi että tulee takaisin sen jälkeen ja että käy myös tupakalla.
Oli kulunut puolituntia ja Joonasta ei näy vieläkään. Ehkä hänellä vain vähän venyi jos hän puhui jollekkin tutulleen polttaessaan tupakkaa, luulen.
Joonaksen nk-
Vessasta tultuani menin ulos tupakalle. Siinä oli jokin mies, ehkä jokin minun ikäiseni. Hän otti kädestäni kiinni. "moi, oon Felix", tuo sanoo minulle. "oon Joonas", sanon ja otan käteni pois. "oisko sul vaik snäppii tai numeroo antaa",tuo kysyy vihjailevasti. "tiiäthän et oon varattu?", kysyn tältä ja hän ei nähtävästi pitänyt siitä, sillä tarrasi minusta kovan otteen ja lähti kuljettaamaan paketti autoonsa. Miksi hänellä tuollainen oli? "päästä irti!", huusin. Hän ei vastannut. "PÄÄSTÄ IRTI!",huusin ja hän kaatoi minut paketti autoon ja sulki oven.
Heräsin mökistä. Siellä oli pimeää ja huomasin miehen vieressäni. "Joel?", kysyin. Hän kallisti päätänsä. "ei vaan Felix. Kuka on Joel", hän kysyi. "Joel on mun poikaystävä- KUKA VITTU SÄ OOT JA MITÄ TEEN TÄÄLLÄ?", huudan tuolle. "shh rakkaani, sulla ei oo mitään hätää täällä", tuo sanoo ja kääntää minut ympäri. Hän sitoo minut sänkyyn kiinni. Miksi? "HEI OTA NÄÄ POIS, PÄÄSTÄ MUT IRTI", Huudan kunnes tunnen jotain selkäni päällä. "voi rakas Joonas, kyl sä pääset kohta pois, annan sulle eka ohjeet", tuo Felixiksi esittäytynyt mies sanoi. "Mitkä vitun ohjeet?", kysyin tuolta. "voi Joonas kulta, oot oppinu kirosanoja", hän sanoi. Vittu lopettaisi jo. "Okei eli, mä päästän sut pois ja sä meet tohon seisoon sängyn eteen.", hän kuiskasi korvaani. "miks vitussa", kysyin. "ja sitten alat riisuu ittees", hän jatkoi kuiskailua. Hän päästi minut pois sidoksista. Potkaisen häntä haaroväliin ja lähdin juoksemaan. Onneksi puhelimeni oli mukana. Ei kenttää. Vittu olisihan se pitänyt arvata saatana. Tunsin iskun takaraivossani. Sitten kaikki sumeni.
______
Sanoja 600
Mitäköhän Joonakselle kävi? Mitäköhän Joel tuumaa?
YOU ARE READING
YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOEL
FanfictionJoonas ja Joel eivät olleet minkäänlaisia kavereita puhumattakaan ystävistä, kunnes kerta, kun he näkivät puistossa sattumalta. Välit paranivat ja lopulta jaettiinkin ilo, suru ja muu vastaava. Bc ff Joonaksesta ja Joelista Suomen kielinen Sisältää...