Joelin nk-
Olimme Nikon kotibileissä. Siellä oli yllättäen varmaan koko koulu. Meno alkoi menemään tylsäksi joten aloimme pelaamaan pullon pyöritystä. Niko aloitti, se osui Aleksiin. Niko kysyi ja Aleksi vastasi. Sitten Aleksi pyöritti yms kyllä kaikki tietää miten pullon pyöritys toimii ja jos näen kommentin jossa lukee et ei tiiä miten ni mä ihmettelen. Sitten se hidastaa vauhtiaan. On pysähtymässä Ollin kohdalle mutta ei. Se osoitti minua. Voi jumalauta nytten. Hei, haluaisin nytten vain olla huumeveloissa ja olla murhan uhrina, sillä nytten tapahtuu jotain pahaa valitsin sitten to tai te. "noh Hokka, kumman otat", kysyi Olli virneen kera. "voisin ottaa vaikka lentoliput taivaan porteille", vastaan. " ei ei ku to vai te", Niko kysyy. "te", vastaan epäröiden. "Okei, mikä on oudoin paikka jossa oot harrastanu seksiä ja kenen kaa. Minkä ikäisenä", Aleksi kysyy. "ei mun Seksielämä teille kuulu", sanon. Vitut vain sanoisin että joo Joonaksen kanssa saman ikäisenä kuin nytten koulun portaitten alla.
Takauma siitä: joo no nyt sit kai rikon sen ei smutia putken."Joell", kuulen nuoremman sanovan. "no kerros", sanon tuolle. "voidaanko ottaa pieni kierros", Joonas kysyi. "jos oot nii tarpeessa ni kai me sitte voidaan yks pieni kierros ottaa.
Alan riisumaan tuota. Otan häneltä kaikki pois. Ja sitten itseltäni.
Muhaha oikeesti luuliks joku et rikon sen putken? Juu ei
Makasin hengästyneenä Joonaksen päällä ja kellot soivat. Perkele. Aloimme pukea ja vain vartti myöhässä tunnilta
"Joel, miksi olet vartin myöhässä?", kysyy terveystiedon opettaja. "no kuule vähän kesti ku olin panemassa", sanoin tuolle ja koko luokka taputti.
"koulussa on kie-", tuo ehti sanoa kunnes näytin keskaria ja mutisin jotain päälle."No Joel vastaahan", Tommi sanoo ja Joonas punastuu. Hän taitaa tietää sen että se on se asia. Voi ei.
"no siis kerran ku panin Joonasta koulun rappusten alla..", sanon. "VOIEI MÄ ISTUIN SIÄ YSK PÄIVÄ", parkaisee Niko. "ei jumalauta", sanoo Tommi. "mitä siinä niiku tapahtu."Joonaksen nk-
Joel kertoi juuri jotain mikä nolotti minua. "mitä siinä niiku tapahtu.", kysyi Aleksi. Hyi vittu miksi häntä kiinnostaa se asia. Yksin kertaisuudessaan vittu pani mua rappusten alla koulussa. "no siis Joonas kysy et otetaanko kierros ja sanoin et joo voidaan pieni. No sit panin sitä ja kellot soi. puettiin siinä sitte iha rauhassa ja ku saavuin terveystiedon luokkaan ni ope kysy et missä olin ollu ja vastasin vaa et panemassa. Sit luokka taputti ja se sano jotai et koulus ei saa tehä nii mut näytin vaa keskaa ja jotain päälle sanoin.",sanoo Joel.
______
Sanoja 403
JE LEEST
YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOEL
FanfictieJoonas ja Joel eivät olleet minkäänlaisia kavereita puhumattakaan ystävistä, kunnes kerta, kun he näkivät puistossa sattumalta. Välit paranivat ja lopulta jaettiinkin ilo, suru ja muu vastaava. Bc ff Joonaksesta ja Joelista Suomen kielinen Sisältää...