Ollin nk-
Olin herännyt juuri. Ajattelin että voisin kysyä Nikolta onko hänellä mitään. Ei ollut joten kerroin lähteväni sinne ja että olen siellä vähän ajan päästä. Koputin Nikon oveen ja avasin sen. Ei se koskaan ollut lukossa paitsi silloinkun se oli lukossa. Niin se vain menee. Fiksua, eikö? "moro", sanon Nikolle ja hän nyökkää. Hän ottaa käteensä paperin ja alkaa hymyillä. "eiköhä pidetä vähän hauskaa", tuo sanoo. Kohotan kulmaani ja hän näyttää paperia jossa lukee äitinsä työmatkasta jotain.
Time skip iltaan.
Oli ilta. Aleksi oli tullut myös. "Okei, okei mä kerron nyt traumaattisen tarinan", sanon. "eli siis mä olin gigantissa ja sit siä oli pesukoneita, tiskikoneita yms yms kyl tiiätte Mitä gigantissa on. Ni sit kävelin ite sinne ja sit siä oli joku vauva siä pesukoneessa ja se pyöri. Sit menin ettii uutta puhelinta ni se otti sen puhelimen ja tajusin et se vei sen pesukoneeseen mukanaan. Sit joku gigantin työntekijä tuli ja se sano mulle et oon komee. Se oli siis miesoletettu mut anygays oli ihan hyvän näkönen. Sit menin kattoo toisia puhelimia ni näin jonku myyvän itteensä siä ja ajattelin vaa et Hyi helvetti. Sit menin ettii niitä puhelimia ni se vauva oli mun edessä sillee koiran pentu ilmeen kanssa ja mietin et mitäs vittua. Lähin vaa vetää siitä sillee byee bitch ja se sano mulle et haista paska vitun huora ja kysyin et mikä oli ja sit se gigantin työn tekijä paino ittensä kii ja tunsin persettä vasten et sil oli stondis. Sit se ksy et kiinnostaisko mua vähä auttaa sitä ni kysyin et se on tääl töissä, eiks sen pitäs auttaa muita ja sit se luuli et mul seiso vaiks ei ja sit se kysy multa et mitä ootan ja sanoin vaa et juu ei, ei ei ikinä joo ei ei käy tälläne. Se veti tunteisiin ja sit lähti sellain vitun drama Queen tyylillä pois. Kelasin vaa et mitä vittua. Noh, sitte hain sen puhelimen pois siltä vauvalta ja törmäsin siihen huoraan ja lähin pois. Menin maksaa sen puhelimen ja lähin vetää kunnes näin sen gigantin työn tekijän panemassa mun mopoo ja olin sillee Okei mitä vittua. Sit vaa se sano mulle et haluuks jäädyttää mun spermaa ja kelasin et mitä vittua jätkä, en haluu. Se kaivo purkin ja laitto spermaansa sinne ja anto mulle. Sano et haluut kuitenki ja mä heitin sen vittuun ja sit se oli vaa et miten ees kehtaa. Kypärä päässä lähin", kerroin. "se kesti n. 6min ja vaivaiset kolmesataa sanaa", toteaa Aleksi. Mitä vittua. Nauroimme kaikki ihan vitusti. Niko kertoi kutsuvansa muitakin ja lähti kauppaan. Samassa tunsin käden reidelläni. Se meni uhkaavasti ylös päin hitaasti mutta varmasti ja puristi kaluani hieman. Huokaisin. Sen ei pitänyt tapahtua. Tuo vain virnisti ja lähti keittiöön. Minä toki hänen perässään.
____
Sanoja 500
Oisko smut ens lukuun?
Kesti ikuisuus saada tehtyä tää ja ensviikol ei varmaa tuu yhtää ku meen toiseen paikkaan. UwU. Ja oikeestaan Ollin tarina tais olla 305 sanaa pitkä mut ei se haittaa. Löin tänää aamulla mun pään seinää😀 fiksua eikö?
YOU ARE READING
YOU KNOW THE NIGHT IS DARKEST 'FORE THE DAWN - JOONAS x JOEL
FanfictionJoonas ja Joel eivät olleet minkäänlaisia kavereita puhumattakaan ystävistä, kunnes kerta, kun he näkivät puistossa sattumalta. Välit paranivat ja lopulta jaettiinkin ilo, suru ja muu vastaava. Bc ff Joonaksesta ja Joelista Suomen kielinen Sisältää...