Udało mi się szybko i po cichu przejść między innymi. Gdy byłam w łazience zamknęłam się w niej. Liczyło się dla mnie to by jak najszybciej wyjąć to szkło. Włożyłam chustkę w usta i zaczęłam wyjmować, zostawianie tego tak o nie było najlepszym wyborem bo mocniej mi się wbiło niż było wcześniej.
Kur! Niech to gówno się da wyjąć.
Klnąłem co tylko dotknełam kawałka szkła. Uświadomiłam sobie że jednak bez pomocy służby nie dam sobie rady. Wyszłam i zawołałam po kogoś, dziewczyna która przyszła mi pomóc miała na samym początku przerażenie w oczach. Jednak po paru minutach udało jej się oczyścić ranę i wyjąć wcześniej szkło. Zabandażowała mi rękę i kazała co trochę odkażać.
Hmm... Kim była tamta... Dziewczyna...
Spojrzałam na zdjęcie moje i Beidou stojące na moim biurku, zdjęcie było z młodzieńczych lat gdy miałam 13 lat, a brunetka 15. Jest ode mnie starsza 2 lata lecz jednak ja zawsze robiłam za tą dojrzalszą. Wzięłam je do ręki i przyjrzałam się. Zaczęły przypominać mi się nasze przygody i wspomnienia zaczęły wracać. Nie chciałam o tym myśleć więc położyłam ramkę z zawartością zdjęciem do lady biurka.
Zatłuke tą laskę chociażbym miała to zrobić przy wszystkich jeśli chociaż raz dotknie Beidou.... Muszę się dowiedzieć kim ona do kurwy jest! Ktokolwiek ze służb ale ma się pojawić tutaj natychmiast!
Otworzyłam drzwi od mojego pokoju i krzyknęłam. Po chwili zaczęła zbiegać jedna z moim służących.
Tak pani Ningguang? W czym mogę służyć.
Zawołaj Yelan, natychmiast, jeśli się nie pojawi w przeciągu 3 minut zostanie wydalona z jej stanowiska!
Oczywiście.
Dziewczyna pobiegła szybko zawołać po szefową herbaciarni i jednakowo pracowniczkę ministerstwa spraw obywatelskich. Zjawiła się prawie od razu po wysłaniu wezwania.
Jestem, tak jak prosiłaś, zostały mi 2 minuty~ hah.
Jeśli nie chcesz stracić posady radzę ci nie teraz. A teraz chodź do mnie.
Em, oczywiście?
Dziewczyna weszła do mnie a ja zamknęłam drzwi na klucz.
Od razu przeszłam do rzeczy.Dzisiaj po naszym spotkaniu, Beidou i jakaś laska się przytulały, widziałaś ją prawda?
Nie jestem w stanie ci zaprzeczyć, znasz mnie.
Więc właśnie, nie zabierając więcej niepotrzebnie czasu daje ci zadanie, masz znaleźć informacje o tej lasce w ciągu 24h i przyjść z tym do mnie, chce wiedzieć wszystko co uda ci się dowiedzieć w ciągu tego czasu, a spróbuj coś zataić to stracisz posadę.
24h? Aż tak dużo czasu na taką głupią osóbkę? Czemu mam sprawdzać aż tak typowego mieszkańca, rozumiem że mogą być jakieś podejrzenia jednak jeśli tak to proszę o wtajemniczenie bo nie chce zepsuć też śledztwa.
Powiem tyle, jeśli uda ci się zadowolić mnie dostaniesz rolę głównego ministra spraw obywatelskich i będziesz mieć dużo większą władzę i pole do popisu, jednak zawiedź mnie a twoja kariera legnie w gruzach. Tylko proszę o ostrożność, zwykłe rutynowe kontrolne badanie obywateli żadna większa sprawa, jeśli beidou się dowie to również wylatujesz. Zrozumiano?
He-? Oczywiście, postaram się jeszcze dzisiaj ci coś dostar-
24h. Jutro o tej samej godzinie widzę cię tutaj i porozmawiamy.
Oczywiście, miłego dnia i nie denerwuj się tak bo złość piękności szkodzi~
Dziewczyna zniknęła na jej szczęście.
CZYTASZ
~Zabawka~ Beiguang
Romance"Jeśli nie jesteś moja to nie będziesz niczyja" Czy kobieta posiadająca taki majątek potrzebuje kogoś takiego jak zwykły kapitan statku? Do jakich kroków może ktoś się posunąć byle by dostać coś albo kogoś? Jak duża będzie stawka? "- To co, przepł...