9~

44 1 0
                                    


- Ale co się nie zorientowałaś?

- Że jesteś z Beidou.

- Co? - lekko mnie przytkało.

- Teraz już to widzę, ale spokojnie. Jesteś wśród swoich.

- Co proszę? - dalej byłam mocno zdziwiona.

- Piłaś już coś od rana? - zapytała myśląc, że jestem już kompletnie pijana.

- Nic. Jestem na razie czysta - w idealnym momencie przyniósł nam drinki kelner.

- To już nie będziesz - podała mi kieliszek i obie zaczęłyśmy się rozkoszować smakiem i widokiem.

- Ty jesteś z Yelan? - zapytałam po kilku chwilach. Nie dawało mi to spokoju.

- Owszem. Myślałam, że ty to akurat zauważysz jako jedna z pierwszych osób, ale widocznie jednak nie.

- Gratuluję od razu, ale na prawdę. Nie wiedziałam o tym - zaśmiałam się i przypomniała mi się rozmowa z Beidou tamtego dnia, którego wszystko się zaczęło układać i stawać z dnia na dzień lepsze. 

- Jakieś plany na to jak będziecie spędzać resztę czasu? - wyrwała mnie z zamyśleń

- Sądzę, że nic większego nie będzie niż siedzenie nad basenem - w ostatniej chwili uspokoiłam swoją twórczą duszę do planowania.

- A jeszcze będziesz sobie robić wolne na koniec wakacji czy praca ważniejsza?

- Miło by było zrobić sobie wolne, ale nie wiem jak będzie to później wyglądało.

- Rozumiem, rozumiem.

- A wy macie jakieś plany?

- Można by było gdzieś pojechać, coś zwiedzić. Treningi są ważne, ale umiar czasami też jest potrzebny.

- A gdzie tak to byście się wybrały?

- Zastanawiamy się jeszcze, najbliżej dla nas będzie, albo Sumeru, albo Mondstad.

- Może Sumeru będzie dobrym pomysłem ?

- Będę jeszcze rozmawiać z Yelan o tym, ale szczerze raczej właśnie tam się wybierzemy.

- To życzę od razu bezpiecznej i wesołej przygody.

- Dziękuję. Może byście się wybrały też razem z nami?

- Wszystko będzie zależało od terminu tego oraz porozmawiam o tym z Beidou, ale wydaje się to fajnym pomysłem.

- Albo poświęcić też więcej czasu i zwiedzić większość Teyvat? Też wrażenia będą przy tym.

- Można spróbować kiedyś zrobić taką wycieczkę, ale wtedy to z dwa miesiące na pewno polecą.

- Ale jednak przyznaj, że cię to trochę zainteresowało. Wiesz ile mogłabyś zdobyć tam rzeczy?

- Przekonałaś mnie. Trzeba zrobić kiedyś taką podróż, ale na razie zajmijmy się pięknym słońcem i wypoczynkiem.

~Zabawka~ BeiguangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz