16. BÖLÜM: Kontrol Edemiyorum.

56 7 5
                                    

Yaman'ın üç dört kişi bir anda etrafını sardı biri ağzını kapattı bayıldı.

Arabadan indim. Hızlı adımlarla Yama'nın yanına giderken Kerem kolumdan tutup beni durdurdu.

"Gidemezsin hiç bir yere." dedi sert yüz ifadesi ile.

"Sen ne yapıyorsun?" diye çıkıştım.

"Ben mi? Aşkımı geri kazanmaya çalışıyorum."

Kolumu çektim.

"Bana aileme zarar vererek mi? Bu nasıl bir sevgi anlayışı?"

"Senin için her şeyi yaparım."

"Senden hiç bir şey istemedim ki ben. Ben sadece beni sevmeni istedim. Sen şu an ne yapıyorsun? Bu yaptığının sevgi aşkla bir alakası yok."

"Bizim için yapıyorum."

"Yapma eğer bu ise yaptığın hiç bir şey yapma istemiyorum."

"Sakince konuşalım." dedi Yaman'ı arabaya bindirdi adamlar.

"İstemiyorum seninle konuşmak falan."

"Yazgı geç arabaya gidelim lütfen."

"Kerem bu yaptığın adam kaçırma. Bizim ilişkimiz de zaten doğru değildi en başından beri. Sen ve ben çok farklıyız. Biz olamayız."

"Sadece konuşacağız."

"Yalanlarını dinlemekten sıkıldım."

"Gidelim artık lütfen."

Arabaya geçip oturdum. Tek kelime konuşmadım.

Eve geldik.

O kadar kaçırdı eve getirdi. İnsan farklı bir mekan seçer. Bir kaç saat sonra Sungur abi gelecek. Neyse.

Yaman koltukta uyuyor. Baygın hala.

Kerem konuşmam için gözümün içine bakıyor ama bir süre daha beklesin.

Kapı çaldı.

"Açmayın kapıyı!" diye bağırdı dönüp Kerem'e baktım.

"Açın kapıyı." dedim Kerem'den onay aldıktan sonra açtılar kapıyı.

"Kerem sen kafayı mı yedin?" diye içeri girdi Ekin. Arkasından da Sima. "İyi misiniz?" dedi bana bakıp.

"İyi miyiz? Sen soruyor musun bunu bir de?"

"Yazgı çok korktum." dedi Sima geldi sarıldı.

"İyiyim Sima merak etme."

"Yazgı özür dilerim. Kerem adına da özür dilerim. Bizi asla affetmeyeceksin biliyorum. Çok özür dilerim. Elimden hiç bir şey gelmiyor."

"Ekin bunları konuşmak istemiyorum."

"Tamam ben sizi götüreyim burada kalman senin için iyi değil biliyorum."

"Sen ne saçmalıyorsun!" diye bağırdı Kerem. Ekin'in üzerine yürüdü.

"Kerem ne yapacaksın odaya mı kilitleyeceksin Yazgı'yı? Kerem kendine gel artık yeter! Artık duracaksın yeter! Herkese zarar veriyorsun. Yazgı'nın haline bak mutlu mu ediyor seni onu böyle görmek?"

"Ben..."

"Artık duracaksın! Yapamazsın herkese zarar vererek hiçbir şey elde edemezsin. Bak bana ben mutlu muyum? Senin yüzünden mutsuzum. Etrafındaki herkes senin yüzünden zarar görüyor ve mutsuz. Sima ve benim ilişkim senin yüzünden zarar gördü. Senin bu saçma sapan planların yüzünden. Ben Sima'yı kaybediyorum senin yüzünden. Ve ben Sima'yı kaybetmek istemiyorum. Sen de bu şekilde davranmaya devam edersen Yazgı'yı unut."

KODLARIN YAZGISI (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin