Yüzüme doğru yaklaşmaya başladı.
Bir anda biri omzundan tutup çekti. Yere düştü.
Kerem.
Kerem mi?
Ne?
Bir dakika? Kerem.
Evet Kerem.
Bana baktı sonra.
Hızlı adımlarla gitti yerdeki Tan'a bir yumruk attı.
Tan yumruktan sonra toparlanamadı bir süre. Boş boş bakıyor Kerem'e.
"Sen öldürürüm lan!" diye bağırdı Kerem. Ve daha fazla yumruk atmaya başladı. Gerçekten öldürmek için uğraşıyor şu an.
Kolundan tuttum çektim bütün gücümle ama bu onu durdurmadı.
"Kerem!" diye bağırdım. Durdu.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun?" diye bağırdı Tan. Kendini savunmak istercesine.
"Kes sesini?" diye bağırdı Kerem kendisini çok zor tutuyor.
"Bırak uzak dur benden. Bu aptal geçici hevesin yüzünden bana yumruk attığının farkında mısın?" dedi bir yumruk daha attı.
"Onun hakkında düzgün konuş. Anladın mı beni?" diye yakasına yapıştı.
"Konuşmazsam ne olur?" dedi ard arda yumruklar atamaya başladı tekrar.
"Kerem dur artık!" diye bağırdım. Durmadı devam etti. Tan bayıldı. Kolundan tutup çekim. Tan'dan gözlerini ayırmıyor hala. Bakıldığında emin olduktan sonra bana dönüp baktı.
Koluna yapışmış Yazgı'yı fark etti sonunda sinirden gözü dönmüştü resmen.
"Sana bir şey yapmadı değil mi?"
"Yok iyiyim." dedim. Ağlıyorum. Durduramıyorum kendimi. Sarıldı bana. Bana sarıldı.
Kalbim beynim ikisi de birbirine karıştı şu an.
Derin nefes aldım. Ona sarılmak onun kanatları altında olmak güvenli. Çok güvenli. Ben onun yanında çok güvendeyim. Ben onu çok seviyorum.
Elimi tuttu çıkardı beni o odadan.
Hiç konuşmadı arabaya geçene kadar.
Telefondan birini aradı.
"Ekin Tan'ı hallet." dedi telefonu kapattı. Bana baktı. Ellerim çok titriyor. Hala korku heyecan endişe var vücudumda.
"Hala titriyorsun." dedi ellerimi tuttu.
Keşke gerçekten tutup hiç bırakmasa.
"İyiyim." dedim. Yutkundum. Ellerimi çektim. Bunu artık yapamam kendime. Bile bile aptal olamam. Kerem beni sevmiyor sevmeyecek de.
Derin nefes aldım.
Kerem.
Kerem. Bilmiyorum.
Konuşamamalıyım. Ona onu sevdiğimi söylemeliyim doğru olanı yapmalıyım. Benim için doğru olanı.
"Gitmek istediğin bir yer var mı?" diye sordu.
Boş boş bakmayı kes cevap ver artık.
"Kerem ben..."
Ne saçmalıyorsun? Aptal mısın? Ne dedim ben biraz önce sana?
"Ne sen? Bir şey mi oldu?"
"Sen neden..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KODLARIN YAZGISI (tamamlandı)
Fanfic"Gel gel korkma." "Yazgı yumuşak davran baksana şuna çok tatlı bir okuyucu o." "Buraya girerken benim gerçek yüzümü bilerek girmeli değil mi?" "Öküz mü senin gerçek yüzün?" "Kibar bir insanım ben." "Evet evet öylesin." "Değil miyim?" "Bu arada hoş g...