Mulțumiri

17 3 0
                                    

Povestea am încheiat-o bine, zic eu. Sincer nu am crezut că voi surprinde atatea, am pornit cu o idee la început, dar pe măsură ce am scris, am cuprins mult mai mult, decat plănuiam. 

Nu pot să spun că nu sunt mulțumită de rezultat. Sper ca fiecare a învățat ceva, din vietile celor trei, mai puțin perfecte, mai puțin de basm. 

Uneori avem impresia că viața e ca în povesti, ori ca în filme, ori cărti, dar uităm să mai trăim viața, cu adevărat. 

Și uităm, ce este viața, ce implică ea. 

Voi începe o nouă poveste, nu știu cand anume, dar curand. O să fie una opusă celor pe care le-am tot scris, în sensul că o să ne întalnim cu supranaturalul. Deja îmi vine să râd, cand mă gandesc, însă vreau să scriu și o asemenea poveste. 

Vă mulțumesc pentru susținere și nu uitați, aveti grijă ce scrieti în povestile voastre, ce lăsați să fie citit. Pentru că peste ani și ani, cand noi nu o să mai fim și noile generații le vor citi, ar trebui să le ajute în lupta lor, nu să le doboare și să le inducă în eroare. Să lăsăm ceva frumos, celor care vor veni. 

Fiecare are nevoie de ajutor. 

Puțini vorbesc despre iubire, despre frumos, despre liniște interioară. 

DAR PACEA EXISTĂ. ȘI IUBIREA EXISTĂ. ȘI CEI CARE LE TRĂIESC, SUNT DATORI SĂ SCRIE DESPRE ELE. 

RESTUL, CARE NU CRED, ORICUM TRĂIESC PE PĂMANT AICI DIVERSE LECTII. 

Și da, în ceea ce scriu probabil vedeti că fac referire la credință și că uneori sunt cam dură. Îmi pare rău, nu o spun ca să rănesc pe nimeni. DAR EU CRED. ȘI SE REFLECTĂ ÎN OPERELE MELE, ÎN ACTIUNE, ÎN CEEA CE PUN PE HARTIE. 

NOI, AICI ÎN ROMÂNIA, AVEM RELIGIA CREȘTIN ORTODOXĂ. PENTRU CARE S-AU LUPTAT CEI DIN TRECUT SĂ NU O PIERDEM, PENTRU CARE ȘI-AU DAT VIAȚA, PENTRU CARE AU SUPORTAT CHINURI ÎN ÎNCHISORI ȘI AȘA MAI DEPARTE, EROII NOȘTRI. 

TREBUIE SĂ NE APĂRĂM RELIGIA ȘI SĂ NU UITĂM ADEVĂRATUL NOSTRU SCOP PE PĂMANT. 

AH, DA, MAI USOR CU STILUL EUROPEAN, CĂ DE LA AMERICANI DEJA AM PRELUAT CAM TOTUL, ORI AȘA PARE. SĂ FIM ȘI NOI LEGATI DE PĂMANTUL ACESTA AL TĂRII NOASTRE, DE TRADIȚIE, DESPRE CARE SPUN UNII CĂ ESTE ÎNVECHITĂ ȘI PE CARE UNII O ISCODESC.

 E TREABA LOR, ÎNTREB ȘI EU? DE CE TE CHINUI SĂ DOVEDESTI CEVA, DE CE ȚI-E FRICĂ? DACĂ TU EȘTI FERM CONVINS CĂ NU EXISTĂ, CU CE TE DERANJEAZĂ?  APROPO, NU CREDEȚI CĂ NU EXISTĂ DIAVOLUL. EL EXISTĂ, O SCRIU AICI FĂRĂ SĂ MĂ TEM. CEL RĂU EXISTĂ, DAR EXISTĂ ȘI BINELE. EXISTĂ ȘI LUMINA. NU UITAȚI, NU VĂ TEMEȚI DE ÎNTUNERIC, PENTRU CĂ NU ARE SĂ VĂ RĂNEASCĂ( DACĂ NU ÎI DATI VOI VOIE, DESIGUR ). 

SĂ NE ȚINEM DE BISERICĂ. E TOT CE POT SĂ SCRIU AICI, NU VREAU SĂ INTRU ÎN DETALII. CAT ÎNCĂ MAI PUTEM, SĂ MERGEM LA BISERICĂ, SĂ NE RUGĂM, SĂ NE SPOVEDIM, SĂ NE ÎMPĂRTĂȘIM. PENTRU CĂ VOR VENI VREMURI, ÎN CARE NU O SĂ MAI FIE POSIBIL.  

PENTRU PERSOANELE CARE NU CRED, VĂ ROG, NU CITIȚI CE SCRIU, NU CITIȚI POVESTILE MELE. AȘ PREFERA SĂ NU EXISTE DISCUTII ÎNTRE NOI, VĂ RESPECT OPINIA, DAR NU ÎMI LĂSATI COMENTARII PE CARE NU LE VOI CITI. 

Vă mulțumesc încă o dată și vă aștept la următoarea poveste! Și dacă, printre voi, există persoane care au întrebări, puteti să mi le puneti în privat. 

ÎNTREBĂRI DESPRE RELIGIE desigur. 





My entire lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum