— Tutaj zobaczycie, jak Barozaur staje dęba, by chronić swoje młode przed atakującym Allozaurem...
— Waaaa~
Małe westchnienia i błyszczące oczy wpatrywały się w stojące przed nimi 3 skamieliny dinozaurów, gdzie dwa większe dinozaury były widoczne naprzeciw siebie z szeroko otwartymi szczękami, z mniejszym chowającym się za drugim.
— Tak fajnie~
— Dalej, mamo barbarozyco!
— To też może być tata barbar.
Wszyscy odwrócili się do małej dziewczynki, która przytulała do piersi pluszowego dinozaura. Jej wielkie niewinne oczy wpatrywały się w skamieliny przed nimi.
Ich szkoła postanowiła zorganizować wycieczkę terenową dla klasy przedszkolnej, a ich ostatnim celem było Muzeum Nauki w Sendai.
— Bo tata chroni mnie też jak mama.
Zwróciła się do ich wysokiego przewodnika po muzeum z szerokim uśmiechem na twarzy.
Tsukishima Kei, ich przewodnik, właśnie zwrócił się do dzieci przed nim, które wpatrywały się w niego z taką niecierpliwością, pytając, jakiego dinozaura za chwilę pokaże.
— Kto chce obejrzeć film o dinozaurach?
Dzieci wiwatowały i skakały z podekscytowania, idąc za drugim przewodnikiem i ich nauczycielem do sali audio-wideo w muzeum.
Wypuścił ciężki oddech, obserwując odchodzące dzieci. Jego praca na ten dzień była wreszcie skończona.
Tsukishima już miał wracać do swojego biura, kiedy poczuł szarpnięcie spodni.
Spoglądając w dół, zobaczył tę samą małą dziewczynkę z żółtymi włosami ułożonymi w dwa koki i wciąż trzymającą maskotkę blisko piersi.
Widząc, że w końcu zdobyła jego uwagę, wsadziła rękę do kieszeni sukni i pokazała mu cukierka o truskawkowym smaku, którego wziął z uniesieniem brwi.
— Nie mów mamie, że mam cukierki, dobrze?
Mała dziewczynka szepnęła do niego, zanim odwróciła głowę na wołający ją głos nauczycielki.
— O nieeee~ muszę iść~
Podbiegła do zmartwionej nauczycielki, która jej szukała, kiedy zauważyła, że w klasie brakuje jednego dziecka.
Trzymając nauczycielkę za rękę , odwróciła się do niego z uśmiechem przypominającym mu Y/N, machając jednocześnie maskotką w powietrzu, by się z nim pożegnać.
— Do zobaczenia później, papa! Pa pa!
CZYTASZ
𝐊𝐄𝐈'𝐒 𝐒𝐇𝐎𝐑𝐓𝐂𝐀𝐊𝐄 ¦ 𝘒𝘦𝘪'𝘴 𝘎𝘍 𝘉𝘰𝘰𝘬 2
Fanfiction𝘉𝘺ł𝘺 4 𝘳𝘻𝘦𝘤𝘻𝘺, 𝘬𝘵𝘰́𝘳𝘦 𝘛𝘴𝘶𝘩𝘪𝘴𝘩𝘪𝘮𝘢 𝘒𝘦𝘪 𝘭𝘶𝘣𝘪ł: 1. 𝘛𝘳𝘶𝘴𝘬𝘢𝘸𝘬𝘪 2. 𝘚ł𝘶𝘤𝘩𝘢𝘸𝘬𝘪 3. 𝘊𝘪𝘤𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘦𝘫𝘴𝘤𝘦, 𝘸 𝘬𝘵𝘰́𝘳𝘺𝘮 𝘯𝘪𝘦 𝘣𝘦̨𝘥𝘻𝘪𝘦 𝘮𝘶 𝘱𝘳𝘻𝘦𝘴𝘻𝘬𝘢𝘥𝘻𝘢ł 𝘬𝘢𝘱𝘪𝘵𝘢𝘯 𝘵𝘳𝘻𝘦𝘤𝘪𝘦𝘫 𝘴...