🍰 𝐒𝐚𝐧𝐢𝐜! '𝐜𝐥𝐞 𝐊𝐮𝐫𝐚𝐚 𝐢𝐬 𝐒𝐚𝐧𝐢𝐜~

43 7 0
                                    

To miał być weekend ojca i córki dla Kei i Sory.

Obejrzeli jeszcze jeden lub dwa odcinki Jungle Junctions, przygotowując się do kolacji, po umyciu przebrali się w piżamy, a potem poszli spać.

To miała być spokojna noc dla nich obojga, ale okazało się, że musiał zająć się jeszcze dwójką dzieci uwięzionych w ciele dorosłego.

Godzinę temu byli uczniowie z różnych szkół przywitali się w jego domu, z wyjątkiem Akaashiego, który czekał na zaproszenie do środka.

Zapytany, skąd wiedzieli o jego adresie, Kuroo pokazał swój charakterystyczny uśmiech Cheshire i powiedział, że skontaktowali się z Y/N przez jego byłego trenera, aby poprosić o pozwolenie na odwiedzenie ich.

A teraz, Kuroo i Bokuto poświęcają swój słodki czas na poprawianie włosów jego córki. Przypinają wiele kolorowych spinek i wiążą jej włosy w warkocz, jeden wyżej i schludniej niż drugi, podczas gdy oni siedzą na podłodze.

Akaashi zaproponował, że pomoże Kei'emu przygotować zakupione przez nich dania na wynos, składające się głównie ze smażonego kurczaka, nuggetsów i lodów na deser.

— Whoa Kuroo! Kiedy nauczyłeś się układać włosy dziewczynkom?

Bokuto komplementował w zachwycie schludną kreację Kuroo na połowie włosów dziewczyny w porównaniu do jego strony.

— Nauczyłem się od mojej żony na wypadek, gdybyśmy mieli mini księżniczkę. Wiesz, jak bardzo chcemy mieć kolejne dziecko, skoro Tetsuya ma już pięć lat.

Nucąc piosenkę, którą usłyszała wcześniej, ponieważ czas telewizyjny był już maksymalnie wykorzystany na ten dzień, Sora spojrzała na Kuroo pełna ciekawości.

— Wujku Kuroo?

— Tak, Sora-chan?

— Jeśli potrafisz zrobić bunbun jak mama, to dlaczego włosy wujka Kuroo wyglądają jak niebieska kolczasta rzecz?

Kuroo i Bokuto wymienili spojrzenia na pytanie Sory, zastanawiając się, o kim ona mówi.

Ale zanim zdążyli zapytać dziewczynkę, ta sapnęła i ponownie zwróciła się do Kuroo z rozpoznaniem.

— Sonic! Wujek Kuroo to Sonic~

Były kapitan Fukurodani wybuchnął śmiechem, gdy zobaczył podobieństwo włosów przyjaciela do niebieskiego jeża.

— Hej! Są naturalne!

Bokuto jęknął, wciąż się śmiejąc, ale nie trwało to długo, gdy Sora zadała kolejne pytanie, które sprawiło, że zaniemówili.

— Wujku Kotawo, jak wujek Kuroo robi nowe dziecko? Jak powstają dzieci?

Dwóch byłych kapitanów wpatrywało się w małą dziewczynkę między nimi, która wymieniała spojrzenia między dwoma wujkami.

Kuroo pierwszy odwrócił wzrok, więc Sora wpatrywała się w Bokuto, by odpowiedział na jej pytanie.

Przełykając ślinę i wymachując rękami na wszystkie strony, udzielił jej odpowiedzi.

— N-No wiesz... k-k-kiedy dwoje lu-lu-ludzi się k-k-kocha... t-tak jak twoja m-mama i t-tata... ta-ta-tata... dźgamamężebyurodziładziecko.

Odpowiedział bez tchu, a pokój pogrążył się w całkowitej ciszy, gdy zobaczył wyraz twarzy Sory.

Mała dziewczynka wstała i pobiegła do kuchni, gdzie był jej ojciec, ciągnąc za sobą swojego pluszaka.

Kei poczuł, jak małe ciałko uderza w jego nogę, gdy nakrywał do stołu i spojrzał w dół, by zobaczyć córkę uderzającą w jego nogę swoją małą pięścią z zarumienioną twarzą pełną łez.

— T-Tata jest zły! Tata dźgną mamę!

Mała dziewczynka podciągnęła nosem między szlochami, gdy dowiedziała się, że jej tata skrzywdził jej mamę tylko po to, by została urodzona.

Zajęło im, głównie Akaashiemu, prawie całą noc, pocieszenie Sory, która nie chciała być trzymana przez ojca.

Gdyby spojrzenie mogło dosłownie zabijać, Kuroo i Bokuto od dawna byliby martwi od przeszywającego spojrzenia, którym Tsukishima obdarowywał ich przez całą noc.

𝐊𝐄𝐈'𝐒 𝐒𝐇𝐎𝐑𝐓𝐂𝐀𝐊𝐄 Š 𝘒𝘊𝘪'𝘎 𝘎𝘍 𝘉𝘰𝘰𝘬 2Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz