— Kei-kun? Nie sądzę, żebyśmy potrzebowali aż tylu poduszek...
Y/N spojrzała na różne kształty i kolory poduszek dziecięcych, które Kei układał w ich wózku na zakupy, chociaż wyglądało na to, że nic nie usłyszał, gdy włożył do wózka kolejną poduszkę z głową dinozaura.
Była sobota, kiedy Kei pomyślał, że to najlepszy dzień na zakupy wszystkiego, czego potrzebuje ich dziecko.
Poduszki.
To pierwsza rzecz, która przyszła mu do głowy po przeczytaniu trzeciej książki dla nowo upieczonych ojców.
Stworzył nawet listę najlepszych marek poduszek dla niemowląt, które znalazł w Internecie w czasie wolnym od pracy. Oczywiście obejmuje to również najlepsze marki ubrań i pieluch.
Pieniądze nie są dla niego problemem.
Ma swoje oszczędności, a nawet dobrze płatną pracę w muzeum. Y/N również pomogłaby w opłaceniu rachunków dzięki swojej pracy w restauracji.
Nie tylko jej mąż kupował rzeczy dla dziecka prawie codziennie po ogłoszeniu ciąży. Ich rodzice często ich odwiedzali i przynosili prezenty dla pierwszego wnuka.
Niedawno jej rodzice zatrudnili kogoś do pomocy przy remoncie pokoju, a jego brat ponownie przysłał zabawki. Wszystko dla małego Tsukishimy.
Y/N jest tak wdzięczna, że ich dziecko otrzymuje tyle miłości jeszcze przed narodzinami. Samo myślenie o tym wywołuje u niej emocje dzięki hormonom.
Nie chodzi tylko o rzeczy materialne, za które jest wdzięczna.
Kei jest bardzo uważny i rygorystyczny, jeśli chodzi o jej dietę i dobre samopoczucie, ponieważ pierwszy trymestr jest jednym z najważniejszych etapów.
Upewniał się, że trzyma jej włosy, gdy wymiotuje z powodu porannych mdłości, daje wszystko, na co ma ochotę, o ile jest to dobre dla jej diety, a nawet upewnia się, że bierze wszystkie swoje suplementy.
Nie może powstrzymać się od podziwiania mężczyzny, którego poślubiła, gdy sprawdza białe dziecięce buciki w dłoni.
Ale całe to chodzenie sprawia, że jest wyczerpana i ma skurcze nóg. Dobrze, że była tam mała ławka, na której mogła usiąść i która była zwykle używana, gdy ktoś chce dopasować buty.
Zanim zdążyła sięgnąć po jedną z nóg, by ją pomasować, większa ręka ją powstrzymała.
— Powinnaś była mi powiedzieć, że jesteś już zmęczona.
Kei już dawno wyrzucił małe buty, kiedy zauważył swoją żonę odpoczywającą na ławce.
— Ale wyglądasz, jakbyś w końcu cieszył się zakupami, Kei-kun.
Y/N zauważyła z uśmiechem, ponieważ po raz pierwszy nie narzekał na chodzenie z nią na zakupy.
Jego ręce zatrzymały się na chwilę na masowaniu jej prawej nogi, po czym przeniosły się na drugą.
— Zamknij się. To dla naszego dziecka... i...
Jego ręce znów się zatrzymały, ale tym razem podniósł głowę, by spojrzeć w górę i napotkać wzrok żony.
— Następnym razem nie wahaj się powiedzieć czegokolwiek. Jestem teraz twoim mężem. Więc zawsze możesz na mnie polegać.
Racja. Jest teraz jej mężem. Więc jak może zawsze sprawiać, że serce bije jej szybciej?
Jej usta wygięły się w kolejnym uśmiechu z zarumienionymi policzkami i chichotem.
— To naprawdę słodkie. Dziękuję, Kei-kun.
Kei patrzył na nią przez chwilę, zanim przeniósł wzrok z powrotem na spiętą nogę, która wciąż wymaga jego uwagi.
— Cokolwiek.
CZYTASZ
𝐊𝐄𝐈'𝐒 𝐒𝐇𝐎𝐑𝐓𝐂𝐀𝐊𝐄 ¦ 𝘒𝘦𝘪'𝘴 𝘎𝘍 𝘉𝘰𝘰𝘬 2
أدب الهواة𝘉𝘺ł𝘺 4 𝘳𝘻𝘦𝘤𝘻𝘺, 𝘬𝘵𝘰́𝘳𝘦 𝘛𝘴𝘶𝘩𝘪𝘴𝘩𝘪𝘮𝘢 𝘒𝘦𝘪 𝘭𝘶𝘣𝘪ł: 1. 𝘛𝘳𝘶𝘴𝘬𝘢𝘸𝘬𝘪 2. 𝘚ł𝘶𝘤𝘩𝘢𝘸𝘬𝘪 3. 𝘊𝘪𝘤𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘦𝘫𝘴𝘤𝘦, 𝘸 𝘬𝘵𝘰́𝘳𝘺𝘮 𝘯𝘪𝘦 𝘣𝘦̨𝘥𝘻𝘪𝘦 𝘮𝘶 𝘱𝘳𝘻𝘦𝘴𝘻𝘬𝘢𝘥𝘻𝘢ł 𝘬𝘢𝘱𝘪𝘵𝘢𝘯 𝘵𝘳𝘻𝘦𝘤𝘪𝘦𝘫 𝘴...