14. Epilógus

878 69 14
                                    

○Írói pov.○

- Na és...hogyan tovább ? - Jungkook tette fel a kérdést halkan a mellette fekvőnek, miközben annak pólójának szegélyével játszadozott. A szobában már nem égett villany, csak a Hold fenye világított be az ablakon keresztül Jimin számára. Egy-két órával előbb elment a fiú apjához és megkérdezte, hogy a szobában maradhat-e estére. Természetesen kapott rá engedélyt, éppen ezért fekszenek most egymás mellett az ágyon, pontosabban Jungkook Jimin mellkásan pihenteti fejét.
- Tudom, hogy nem jártunk el randizni, és nem ismerjük egymást sok ideje, de én nagyon szívesen megkérdezném tőled, hogy leszel-e a párom, viszont nem tudom, hogy mennyire állsz készen.
- Örömmel leszek a párod Jimin. - Elvigyorodtak mindketten, majd az említett, a kisebb állánál fogva felemelve, nyomott egy csókot az ajkaira. Egy apró puszinak indult, de aztán újra, s újra egymás után kaptak mindketten, majd végül Jimin a fiú felé került. Nyálas csókokkal árasztotta el finom bőrét a nyakán, majd lentebb haladt, egészen addig, míg a pólóba ütközött. Lentebb simítva kezét, elkezdet felfele húzni a pólóját, amiben a kisebb nagyon is segítőkész volt. Aprókat sóhatozott a felette támaszkodó kezei és ajkai alatt, s egyszerűen élvezte, ahogy dolgozik rajta. Jungkook kezeit a pink hajú nyakába akasztotta, de nem sok ideig tartotta ott, hiszen hamarosan már felfedező útra indította azokat. Először a hátán csúsztatta fel, s le kezeit, majd előre vezette, és a pólója alá simított be. Hasán járatta mancsait, még akkor is, mikor Jimin is lehúzta magáról pólóját. - Jhimin...- A szólított lentebb ereszkedett, így felsőtestük összesimult, mire mindketten keingedtek ajkainok egy halk nyögést. Az idősebb miutáb újra a kisebb ajkaira nyomta sajátját, és váltottak egy hosszú csókot, legurult róla, majd mellé feküdt. Nem akart az első alkalommal lefeküdni a fiúval, de nem bírta ki, hogy ne érjen hozzá, és ezzel a másik is egyetértett.

○2 hónappal később.○

- Na most Jungkook, amint leveszem a kötést, lassan nyisd fel a szemeidet. Felkészültél ?
- Azt hiszem. - Suttogta maga elé, miközben a párja, Jimin kezét szorongatta. A férfi elkezdte leszedni a kötést és minden egyes alkalommal a fiú is egyre erősebben szorongatta a pink hajú kezét, s mikor elérkeztek ahhoz a pillanathoz, hogy a kötés teljesen lekerült róla, Jungkook nem merte kinyitni szemeit, de mikor Jimin bíztatóan simogatni kezdte kézfejét és nyomott egy puszit az arcára, lassan elkezdte felnyitni eddig lehunyt pilláit. Talán olyan volt számára ez a pillanat, mintha évekig aludt volna, s csak most ébredt fel. Először mosolygó apját látta meg, ajkai elnyíltak egymástól, szemei kikerekedtek, s könnyei is folyni kezdtek, miközben szorosan magához ölelte szülőjét. Percekig szorongatta, míg Jimin meg nem szólalt.
- Naa, és engem már nem is ölelsz meg ? - Szórakozottan ejtette ki szavait egymás után, mire Jungkook eltávolodott a férfitől, és a fiú felé fordult. Mikor meglátta őt, zokogásban tört ki, s azonnal neki csapódott párjának. Amennyire csak lehetetz hozzá préselte magát, miközben azt suttogta a fülébe, hogy mennyire gyönyörű.
- Olyan szép vagy. Olyan jó látni. - Szipogta. - Most már le sem fogom venni rólad a szemem, és mindent meg kell nekem mutatnod. Minden egyes szép helyet, és magadat is, mindenhol, látni akarlak mindenhogy.
- Meztelenül is ? - Perverzen vonogatta szemöldökét párja szemeibe nézve, s karjaival derekat ölelte körbe. Jungkook sírva, könnyeit törölgetve, de felnevetett és hevesen bólogatni kezdett.
- Úgy is, tényleg, mindenhogyan. Nagyon szeretlek Jimin.
- Én is szeretlek. - Motyogta párja ajkaira, majd össze is illesztette azokat. Jungkook tényleg nagyon hálás volt az apjának, amiért most láthat, hogy láthatja őt, magát és Jimint is. Ez volt minden álma, hogy láthassa a világot és most már tudja, hogy mit vesztett eddig, viszont élvezte azokat az időket is, ő tényleg jól szórakozott vakon, de tudta, hogy most annál jobban fog a világot látva, ráadásul úgy, hogy Jimin vele van, biztos volt benne, hogy boldogabb ennél már soha nem lehet.

Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is. Tudom, hogy rövid lett, sajnálom is, hogy ilyen gyorsan lezártam, de az utószóban el fogom magyarázni, ígérem💜
További szép napot mindenkinek ! ❤🧡💛💚💙💜

I see you blindly   /Jikook ff.  Befejezett✔Onde histórias criam vida. Descubra agora