0.0

834 52 5
                                    

omegaverse bilgilendirmesi

omegaverse bilmeyen ölsün demiştim. Fakat bilmeyenler varmış o yüzden anlatıyorum.

Öncelikle omegaversede birincil cinsiyet kimlikleri önemli değil. Yani kız veya erkek fark etmiyor. Önemli olan cinsiyetler omega, beta veya alfa.

Omegalar narin ve doğurgan olan kısım. Belirli bir kızgınlık dönemleri var ve o dönemde alfalarına veya betalarına ihtiyaç duyuyorlar. O dönemin adı heat.

Betalar hayatı yaşayan kısım. İsterse alfayla isterse bir omegayla olabiliyor. Fakat onlar doğurgan değiller. Onların bir kızgınlık dönemi var mı bilmiyorum. Hiç bir ficde dikkat etmedim. Yok sanırım.

Alfalar ise güçlü ve sert olan kısım. Onların da kızgınlık dönemi var rut deniliyor. 

Eğer iki kişi birbirini mühürlerse o kişi kişi asla ayrılamıyor. Yani ayrılabiliyorlar fakat ölümle sonuçlanıyor. Mühürleme işi boynunda bir noktayı ısırmakla oluyor. Genelde rut ya da heat döneminde yapıyorlar. Mühürlenen iki kişi birbirinin duygusunu hissedebiliyor, birbirlerinin kokusuna karşı hassas oluyorlar. Bir bakıma sonsuza kadar süren bir bağ oluşturuyorlar.

Omegaverse de herkesin içinde bir kurt var. İşte dediğim asıl kimliklerini belirleyen kurtları. Alfa, omega veya beta. Rut ve Heat zamanlarında kurtları kontrole geçiyor. Normal zamanlarda kendileri önde. Alfa, omega ve betalar kurtlarının hislerini anlayabilirler. Eğer mühürlülerse eşlerinin kurtlarını ara sıra algılayabilirler.

Şimdilik bu kadar eksik gördükçe eklerim. Ya da siz bana sorun.

FROST | TAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin