" Evleneceğini düğününden bir gün önce söylemeseydin iyi olurdu biliyorsun değil mi? " Jungkook takımını düzelten bedene sinirli bir bakış atsa da Taehyung favori şarkısını mırıldanarak kendisiyle ilgilenmeye devam etmiş, diğerini umursamadığını net bir şekilde belli etmişti.
Zaman ne kadar hızlı geçmişti hiçbir fikri yoktu. Tek bildiği 3 aydır bu günü beklediğiydi. Toplantıdan hemen sonra evlenmek için nikah işlemlerine başlamaları gerektiğini Seokjin'e söylense de Seokjin diğeri deli olduğunu belli eder bir şekilde bakmış, Taehyung sesini kesmişti.
Düğünleri için Seokjin bir organizasyon şirketi tutmak istese de Taehyung her şeyi kendisi yapacağını söylemiş, Seokjin yine de diğerine güvenmediği için Yoongi'yi de Taehyung ile beraber düğün hazırlıklarıyla ilgilenmesi için göndermişti.
Yoongi diğerine Taehyung her konuştuğunda bir kez daha sövüyor, Taehyung'a katlanamadığı için Seokjin'e her seferinde yalvarsa da diğeri işleri yüzünden Yoongi'yi görmezden geliyordu. O yüzden Taehyung süslemeler için renk, çiçek ve düğün için mekan seçerken ve herkesi çileden çıkarırken Yoongi bıkkınlıkla izlemiş yine de sabrını kaybetmemek için büyük bir savaş vermişti.
Sonuçta evine gittiğinde her yeri kaplayan omegasının tatlı kokusu onu sakinleştiriyordu. Diğerine sımsıkı sarılıyor, Hoseok'un kocaman olan karnına yumuşak bir öpücük kondursa da anında tekme atan alfa oğlu yüzünden istenilmediğini hissediyordu. Hoseok bebeğin heyecanlı ve mutlu olduğu için böyle yaptığını düşünse de Yoongi her gece onu tekmeleyerek engelleyen bebeklerinin bu davranışını unutmayacaktı.
Ah, sıcak çikolata...
Seokjin de sessizce oturmamıştı elbette. Diğeri Namjoon ile beraber işleri birleştirmiş, birçok ortak edinmişti. Namjoon diğeri teklifini her ne kadar reddetse de kendi şirketinin büyümesi için Seokjin'e ihtiyacı olduğunu belirtmiş, Seokjin tabiri caizse diğerine acıdığını bütün dünyaya duyurup ortaklığı kabul etmişti.
Bu yüzden 3 aydır sürekli eve geç geliyor, Taehyung odalarında düğün hazırlığının yorgunluğu yüzünden sızmış iken sessizce duş alıp diğerinin yanına sıvışıyordu. İkili şaşırtıcı bir şekilde hiç tartışmamış, çünkü birbirlerini göremiyorlardı ancak siz bunu bilmiyormuş gibi yapmalıydınız, mutlu bir şekilde ara sıra günlük şeylerden bahsedip ardından birbirlerinin kolları arasında uyuyakalıyorlardı.
Seokjin diğerinin iyi bir iş yaptığından emin bir şekilde düğünle ilgili pek bir şey sormamış, işiyle ilgilenmeye devam etmişti. Biraz da sürpriz olsun istiyordu elbette, sonuçta bir kez evleneceklerdi ve alfası düğünü kendisi yapmak istedikten sonra ona detayları soracak değildi.
" En azından dinliyormuş gibi yap kaba herif. " Jungkook sinirle söylenmiş, odada birkaç dosya okuyan Yoongi ikiliye kısa bir bakış atıp yeniden dosyaya dönmüştü. Neden burada olduğuna dair hiçbir fikri yoktu, Taehyung kayınçom diyerek onu odaya sürüklemiş ve Yoongi'nin çıkmasını engellemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FROST | TAEJİN
FanfictionHayatının peşinde olan adamlardan kaçan Seokjin ve köhne bir sokakta karşısına çıkan Kim Taehyung. Omegaverse #Omega Seokjin #Alfa Taehyung