İnsanların hayatında belli dönemler olurdu. Her bir dönemi başarıyla atlasalar da ilk seferinde gerilir, içlerini kaplayan korkuyla karşılarındaki yeni döneme bakardı.
Tıpkı ev hayatı bitmiş ve eğitime atılmış bir çocuğun, okul binasını ve kalabalığı görünce çekinişi gibiydi. Ailesinden uzaklaşacak, tanımadığı insanlarla aynı ortamda kalmak zorunda kalacaktı. Elbette korkardı insan.
Okul dönemi biter, iş hayatı başlardı. Şirketteki ilk günün için heyecandan uyuyamaz, giyeceğin kıyafetleri haftalar önceden hazırlardın. İçinde bir korku olsa da üstesinden gelebileceğini bilir, içini rahatlatırdın.
Fakat Seokjin rahatlayamıyordu.
Öz abisini en son kanlar içinde, makinelere bağlıyken görmüştü. Hyungunu öyle görmesi yetmiyormuş gibi bir de bu durumun kendi suçu olması onu daha da yıkmıştı. Hyungu ilaçlar ve aldığı hasarlar yüzünden uyanamazken Seokjin abisiyle sessizce vedalaşmıştı. Bir daha görüşmeyeceğinden emin olacaktı.
Fakat hayatın başka planları vardı.
Abisinin de en az kendisi kadar inatçı olmasını hesaba katamamıştı. Hoş sadece abisi değil, Yoongi de fazlasıyla inatçıydı. Seokjinin hayatında iki inatçı alfa olması yetmiyormuş gibi bir tane daha eklenmişti.
" Cidden çocuk gibisin şuan. " dedi Yoongi arabada tırnağını yiyen bedene dönüp. Diğerinin bu kadar gergin olması sinirlerini bozmuştu. Tanrı aşkına aşı yaptırmaya değil, öz abisiyle buluşmaya gidiyorlardı!
" Kes sesini. " dedi Seokjin sinirle camdan dışarıyı izlemeye başlarken. Yoongi diğerinin bu tavrıyla göz devirmiş, ortalarında oturan alfaya dönmüştü.
" Niye öne oturmadın ki? " dedi bıkkınlıkla sıkıştığı için kıpırdanırken. Taehyung Yoongiye masum olduğunu düşündüğü bir şekilde gülümsemiş, ardından Seokjinin elini tutmuştu.
" Omegamı kokumla rahatlatıyorum. " Seokjin elini tutan bedene dik dik bakmış, iç çekerek yeniden cama dönmüştü. Taehyung haklıydı kokusu Seokjini biraz da olsa rahatlatıyordu. Fakat bu tırnağını kemirmesine engel olamamıştı. Şimdi alfa elini tuttuğu için engellemişti onun bu davranışını.
Aman ne güzel...
" Benden uzak tut feromonlarını, Hoseokun senin yüzünden üzerime kusmasını istemiyorum. " Yoongi iğrenir bir ifadeyle Taehyungdan uzaklaşabildiği kadar uzaklaşmış, geldikleri yere kısa bir bakış atmıştı.
" Beni burada indir. " beta şoför hızla başını sallamış, yol kenarına çekmişti. Yoongi arabadan inmeden önce Seokjine kısa bir bakış atmış, diğerinin kendisine dönmesini beklemişti.
En sonunda Seokjin üzerindeki bakışları hissetmiş, kuzenine doğru dönmüştü.
" Eğer kaçarsan- "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FROST | TAEJİN
FanfictionHayatının peşinde olan adamlardan kaçan Seokjin ve köhne bir sokakta karşısına çıkan Kim Taehyung. Omegaverse #Omega Seokjin #Alfa Taehyung