0.14

273 29 41
                                    

#smut içerir.

#smut içerir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İğrençti.

Seokjin'in fikriydi bu. Uyanır uyanmaz günlerce alfası için yalvarmış, alfası onu mahvederken daha fazlasını istemişti. Vücudunun her tarafı ısırık izleriyle doluydu. Beli o kadar çok ağrıyordu ki kalkıp duşa bile giremiyordu.

Alfa yanında huzurla uyurken Seokjin tavana bakıyor, odanın tamamen meni ve ter kokmuş olması daha çok midesini bulandırıyordu. Tanrı aşkına kaç gündür bu haldelerdi? En son ne zaman duş almışlardı?

Taehyung'un içine akıttığı sıvısı hala bacaklarının arasındaydı. Yapış yapıştı ve aşırı kaşındırıyordu fakat kolunu kaldıracak gücü olmadığı için görmezden gelmeye çalışıyordu. Kafasını soluna çevirmiş, hala huzurla uyuyan alfaya göz devirmişti. Tabii hava ona hoştu, ona girip çıkan bir şey yoktu. Beli ağrımıyor, kalçası sızlamıyordu. Taehyung mutlu olmalıydı.

Aklına alfanın dün gece boğazını zorladığı gelinde sinirle ona bakmış, sesinin olup olmadığını kontrol etmişti.

" Taehyung. " ufacık gelen mırıltıyla boğazının yandığını hissetmiş, gözleri dolmuştu. İğrenç bir haldeydi ve yanındaki alfa bunun bütün sorumlusu olmasına rağmen kılını kıpırdatmıyordu. Seokjin sadece tahmin etmişti, alfanın rutu tetiklenebilir demişti ama gerçekleşeceğini düşünmemişti. Kızgınlığa girmiş eşler elbette her şeyi en zirvesinde yaşamıştı. Seokjin çoğu zaman bayıldığını biliyordu. Taehyung onu yeniden öperek uyandırıyor, az önce bayılmasına sebep olmamış gibi arsızca yeniden omeganın içine giriyordu.

Anlaşılan azgın ve aptal olan tek şey Seokjin'in omegası değildi, Taehyung'un alfası da en azın onun kadar aptal ve azgındı. Ah, ne güzel bir çift.

Alfanın daha fazla huzurla uyumasına dayanamamış olacak ki kolunu zorlukla kaldırmış, diğerinin yanağını sıkmıştı. Alfa yanağının sıkılmasıyla kaşlarını çatsa da uyanmamış, arkasını Seokjin'e dönmüştü. Seokjin bu görüntüyle birlikte gözlerinin yeniden dolduğunu hissetmiş, alfanın ona arkasını dönmesiyle daha da çaresiz hissetmişti.

Gözyaşları birer birer yanaklarından süzülürken yanaklarının bile acıdığını hissetmiş, çaresizlik ve acıyla ağlamaya başlamıştı. Elbette bu omegasının işiydi, alfasını istiyordu.

Taehyung rüyasında Seokjin ve sekiz çocuklarını görüyorken omegasının acı kokusu burnuna dolmuş, kaşları çatılmıştı. Seokjin çok mutluydu, çocuklarla çok keyifli bir şekilde oynuyordu. Öyleyse kimin kokusuydu bu.

Duyduğu hıçkırık ve burun çekme sesiyle yeniden Seokjin'e bakmış, diğerinin hala çocuklarla oynadığını görmüştü. Tanrı aşkına kim ağlıyordu?!

" Alfa, uyan. " zihninde yankılanan sesle kaşları çatılmış, etrafına bakmıştı. Omegası ona sesleniyordu ama Seokjin ona bakmıyordu bile.

" Efendim? " dedi anlamayarak. Gözleri yeniden etrafı tararken bir hıçkırık sesi daha duymuş, kaşları çatılmıştı.

FROST | TAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin