0.4

363 46 55
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akşam yemeği çok güzel geçmiş, dörtlü oldukça eğlenmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Akşam yemeği çok güzel geçmiş, dörtlü oldukça eğlenmişti. Seokjin bir ara Hoseokun karnına sımsıkı sarılıp bırakmadığı için Yoongi tarafından yerde sürüklenmiş, en sonunda Taehyungun kolları arasında sıkışmıştı.

Ne kadar yerinden memnun görünmese de Taehyung diğerinin tatlı kokusundan yerini benimsediğini biliyordu. Alfası gururla kıpırdanırken Taehyung omegasının kokusunu çaktırmadan içine çekiyor, arada kendisine iğrenerek bakan Yoongiye göz kırpıyordu.

" Ee ne zaman gidersiniz? " Yoongi çoktan gece yarısını geçtiği için esnemeye başlamış, yarın işe -Seokjini uyandırmaya- gideceği için bir an önce uyumayı diliyordu. Seokjin her zaman duyduğu cümleyle gülmüş, Taehyungun kollarından çıkıp ayağa kalkmıştı.

" Saat geç oldu neden gidiyorsunuz ki? Burada kalın. " dedi Hoseok dudak büzerken. Sabah Yoonginin Seokjinin evine gideceğini bildiği için mantıksız bulmuştu bu durumu. Her türlü bir kaç saat sonra yan yana olacaklardı ne gerek vardı eve gitmeye?

Seokjin ise duyduğu cümleyle hiç düşünmeden başını iki yana sallamış, yüzündeki gülümsemeyle Hoseoka yeniden sarılmıştı.

" Evde halletmem gereken belgeler var maalesef. Merak etme en kısa zamanda gelip yeğenimi yeniden göreceğim. " Hoseok Seokjinin samimiliği ile gülümsemiş, uzun zamandır yakın olduğu bedene sımsıkı sarılmıştı.

Yoongi ise Seokjinin neden gittiğini bildiği için iç çekmiş, aklına gelenlerle alfası sinirlenmişti.

Seokjin gidiyordu çünkü o neredeyse tehlike de onunlaydı. Hoseoka zarar vermemek için asla bu evde kalmamıştı, şirkete bile Hoseoku aldığı zaman uzun süre orada tutmuyordu. Hoseok çoğu şeyin farkında olmadığı için Seokjine arada sırada sinirlense de onun gerçekten meşgul olduğuna inandırmıştı kendini.

Taehyung Seokjinin işi olmadığına emin olsa da omegasıyla birlikte uyuyabileceği düşüncesi şimdiden heyecanlandırmıştı onu. Bir an önce eve gidip duştan yeni çıkmış omegasının nemli saçlarında nefes almayı istiyordu.

" Söz verdin bak, iyi geceler. " dedi Hoseok Seokjinin sırtını sıvazlarken. Olayları tamamen bilmiyordu sadece birinin Seokjini tehdit ettiğini biliyordu. Yoongi ve Seokjin ona her şeyi anlatmamıştı. Seokjin onun kendisi için endişelenmesini istemiyordu.

FROST | TAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin