0.9

289 38 123
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Alfalar ve omegalar arasında kalan betalar için hayat en güzeliydi. Kendi isteklerine göre eşlerini seçiyorlar, bir mührün altında yıllar boyu yaşamıyorlardı. Fakat elbette onlar için de sıkıntılı durumlar vardı. Alfaların her zaman kendilerini üstün görmesi, onları sadece işçi kesim olarak görmeleri en büyük sorunlardan biriydi.

Betalar alfaları, alfalar ise betaları sevmezlerdi. Çünkü betaları omegalara yaptıkları gibi emir yağdıramaz, feromonlarıyla onları etki altına alamazlardı. Fakat konu güce geldiğinde betalar hep acıdan kıvranan taraf oluyordu.

O yüzden beta şoför sessizce yola odaklanmaya çalışıyor, kendisine bir tehditmişçesine bakan alfayı görmezden gelmeye çalışıyordu. Taehyung muhtemelen rut denen dönemde olmalıydı. Çünkü Seokjin'i zorla kucağına oturtturmuş, diğerini kendisine sımsıkı sarmıştı. Seokjin de bu durumdan oldukça memnun bir şekilde Taehyung'a sarılıyor, diğerinin boynundan gelen feromonlarla uyumamak için kendisini tutuyordu.

Rutu başlayan bir alfa ölüm demekti. Rutu başlayan bir alfanın ilaçla rutunu bastırması daha da büyük bir ölümdü. Seokjin bütün gün bunu tatmıştı. Taehyung ne kadar sakin kalmaya çalışırsa çalışsın odaya yaklaşan herkese bağırıyor, toplantıda Seokjin ile konuşanlara dik dik bakıyordu.

Seokjin bunun Taehyung'un normal davranışı olup olmadığını ayırt edememişti. Alfa garip davranıyordu evet ama Taehyung en zaman normal olmuştu ki?

" Kime bakıyorsun? " Taehyung'un cümlesiyle kafasını kaldırmış, kendisine kırmızı gözlerle bakan alfayla göz devirmişti.

" Kime bakabilirim Taehyung? Boynundan başka bir şey göremiyorum. " Taehyung diğerinin haklı isyanıyla susmuş, kafasını yan arabadan onlara bakan bedene çevirmişti. Yan arabadaki beden çatılı kaşlarıyla önüne dönmüş, açık camını kapatmıştı.

Seokjin alfanın bu tavrıyla bıkkın bir şekilde iç çekmiş, kafasını diğerinin boynuna biraz daha gömmüştü. Taehyung bu temas yüzünden dudağını ısırsa da tepki vermemek için çabalamış, betayı izlemeye devam etmişti.

" Uykum var, ne kadar kaldı? " diye mırıldandı Seokjin. Taehyung boynuna çarpan nefesle yumruklarını sıkmış, cevapsız kalmıştı.

" Trafik var efendim, daha yarım saatlik yolumuz var. " Taehyugn konuşan betayla sinirle göz devirmiş, Seokjin'e daha sıkı sarılmıştı. Seokjin ne kadar şikayet etse de mutluydu. Taehyung onu zorla omega zihnine kaydırıp itaat etmesini sağlayabilirdi. Alfalardan beklenen buydu. Seokjin diğeri hap almayı kabul ettiğinde yaşadığı mutluluğu tarif edemezdi. Alfanın tek istediği yanında olmasıydı, Seokjin bunu elbette yapacaktı. Omega zihnine kayarak bir köleye dönüşmektense alfanın sıcak kolları arasında olmayı tercih ederdi.

" Uyu istersen. " dedi Taehyung sakinleşince omeganın saçına bir öpücük kondurup. Seokjin temasın nazikliği karşısında gülümsemiş, iyice bastıran uykusu yüzünden sakince mırıldanmıştı. Taehyung yavaş yavaş düzene giren nefeslerle gülümsemiş, hala kapalı olan trafiğe son bir bakış atıp kafasını arkasına yaslamıştı.

FROST | TAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin