Seokjin evden çıkarken oldukça garip hissetmişti.
Hayır, garip hissetmesinin sebebi Taehyung'un kucağında olması değildi. Alışkındı alfanın sürekli onu kucağına almasına. Garip olan şey artık korkacak birinin olmamasıydı. Korumalar bile boşluğa düşmüş, bir haftada sıkıntıdan patlayacak hale gelmişlerdi.
Çünkü neden buradalardı ki? Neyden koruyacaklardı Seokjin'i?
Hepsi bütün gün kendilerine uğraş arıyordu. Hatta yemek yapan ve evi temizleyen çalışanlar Seokjin'i çekemeyip istifa etmiş -çünkü diğeri bir haftadır evdeydi ve sürekli insanlara bağırıyordu- güvenlik görevini üstlenen alfalar boşluktan ev ile ilgilenmeye başlamıştı.
Hatta şuan Seokjin ve Taehyung arabaya ilerlerken Minho camları siliyor, Changbin ise ağaçları buduyordu.
" Efendim canım? " yan taraftan duyduğu sesle Jisung'a dönmüş, diğerinin mayo ve elinde tuttuğu içecekle beraber havuz kenarında olduğunu görmüştü. Telefonunu kulaklığa bağlamış, biriyle konuşuyordu. Hemen yanında Felix uzanıyor, yanmamak için her yerini kapattığı için yalnızca saçı gözüküyordu.
" Keyifler yerinde? " dedi Seokjin sorgularcasına. Aslında sıkıldığı için Yoongi'lerin evine gidecekti fakat korumalarıyla uğraşması sorun olmazdı. Taehyung bunu bildiği için kucağındaki bedenle birlikte havuz kenarına adımlamaya başlamış, omegasına koldan taht yaptığı için kendisiyle gurur duymuştu.
Aslında bunu yapması sakıncalıydı, Seungmin onu ne zaman etrafta görse göz deviriyordu. Ama ne yapabilirdi ki? Öylece oturup yarasının geçmesini bekleyemezdi. Hem de omegasının heati neredeyse gelmişken.
Jisung duyduğu sesle elindeki içeceği üzerine dökmüş, bir küfür mırıldanmıştı. Yanında uzanan Felix uyuyakalmış olacak ki tepki vermemiş, güneşin altında uzanmaya devam etmişti.
" E-evet efendim! " Jisung'un panik haliyle Seokjin keyifle gülmüş, betanın göğsünden akan içeceği izlemişti.
" Serinle diye yaptım canım, devam et sen. " Seokjin'in genişçe gülümsemesi ve hareket etmesini ister bir şekilde Taehyung'un omzuna dokunmasıyla hepsi inanamazca ikiliyi izlemeye başlamıştı.
" Tanrım, nefret ediyorum bazen. " Jisung sinirle konuşurken üzerini silmek için Minho'nun elindeki cam bezini almıştı. Minho ona iğrenir bir bakış atsa da ses etmemiş, arabaya binen bedenlerin arkasından bakmıştı.
Şoför hissettiği bakışları umursamadan arabayı çalıştırmış, omegaya kibarca sormuştu.
" Nereye efendim? " Seokjin betanın sorusuyla gülümsemiş, alfadan gelen feramonlarla ona dönmüştü.
" Yoongi'lerin evine. " dedi Seokjin Taehyung'a sorgular bakışlar atarken. Sanki Seokjin'in heati değil, Taehyung'un rutu gelmiş gibiydi.
" Ne var? " dedi anlamayarak. Taehyung hiç bir şey dememiş, elini omeganın beline sarıp kucağına yeniden oturtmuştu. Omeganın temas bağımlısı olmaması çoğu zaman sinirini bozuyordu. Taehyung her zaman dip dibe olmak, omeganın kokusunu içine çekmek istiyordu. Fakat Seokjin elbette onu itiyor, çok sıcak olduğu hakkında söyleniyordu. Tanrı aşkına hangi omega heati geldiğinde alfasını itebilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FROST | TAEJİN
FanfictionHayatının peşinde olan adamlardan kaçan Seokjin ve köhne bir sokakta karşısına çıkan Kim Taehyung. Omegaverse #Omega Seokjin #Alfa Taehyung