keyifli okumalar dilerim
Herkesin işe gidebilmek için erkenden istasyonlara yığıldığı, daha güneş açmayan yola çıktıkları sıradan günlerden biriydi. Çoğu kişi kış soğuğunda sıcacık yatağını terk etmek zorunda kalıyor, eşlerini ve çocuklarını bile göremeden iş için yola koyuluyorlardı.
Sıradan bir çarşamba günüydü.
Fakat elbette ki Seokjin için geçerli değildi bu şeyler. Sıcacık yatağında uyumaya devam ediyor, çalışanlar onun için kahvaltısını ve küvetini hazırlarken dünyayı umursamadan huzur veren kokular yayıyordu.
Taehyung odaya iki de bir girip çıkan betalardan rahatsız olup kalkmış, büyük bir merakla neler döndüğünü izlemeye başlamıştı. Bir süre sonra sıkıldığı için sırtını yatağın başlığına dayamış, yanındaki omegayı izlemeye başlamıştı.
Seokjinin yüzündeki huzurlu ifade kalbini ısıtıyor, onu daha da rahatlatmak için feromonlarını salmasına neden oluyordu. Gittikçe yorgana daha çok sarılan omegayla gülmüş, eliyle Seokjinin yüzüne gelen bir kaç tutamı geriye taramıştı.
Bütün oda alfa ve omeganın hafif kokusuyla sarmalanmıştı. Neyse ki betalar feromonların kokusunu alamıyorlardı. Öyle olsaydı Taehyung hiç birini odaya sokmazdı.
Betalar yatağa bakma gereği duymuyorlar, istedikleri kadar gürültü yapıyorlardı. Seokjin genelde uyku-uyanıklık arasında gidip gelen bir insandı. Her şeyi duyuyor, hissediyor fakat gözünü açmak için çabalamıyordu.
O yüzden konuşmuyorlar, yalnızca gürültü yapıyorlardı.
Bir kaç kez Seokjinden onu kaldırmadıkları için azar yemişlerdi. O yüzden gürültü yapmaya hakları vardı. Omega kaldırsalar da kaldırmasalar da azarlıyordu. Onlar da artık uyanması için her şeyi yapsa da aslında yapmıyorlardı.
" Günaydın efendim. " odaya giren tanıdık bedenle Taehyung gözlerini omegadan çekmiş, Hyunjine dönmüştü. Alfanın gözünün omegaya kaydığını görünce huzurla uyuyan omeganın kafasını yorganla örtmüş, Seokjinin yalnızca küçük bir saç tutamına dönüşmesini sağlamıştı. Diğer alfanın varlığıyla kendi alfası rahatsız olmuş, karşısındaki bedeni bir tehlike gibi görmeye başlamıştı.
Hyunjin alfanın feromonlarıyla yutkunmuş, gözünü uyuyan bedenden en uzağa çevirmişti. Ne ara Seokjin ve bu adam bu kadar yakınlaşmıştı da aynı yatakta uyuyorlardı?
" Ne oldu? " dedi Taehyung Hyunjine dik dik bakmaya devam ederken. Hyunjin aklına gelenle alfaya bakmadan hızlıca konuşmaya başlamış, bir an önce odadan çıkabilmek için ayağının birini geriye atmıştı.
" İki kişi geldi efendim, sizin arkadaşlarınızmış. " Taehyung duyduğuyla Jikook ikilisini hatırlamış, hızla yataktan inip odanın dışına doğru adımlamaya başlamıştı. Hyunjin de onu takip etmiş, ikili dışarıda bekleyen bedenlerin yanına gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FROST | TAEJİN
FanfictionHayatının peşinde olan adamlardan kaçan Seokjin ve köhne bir sokakta karşısına çıkan Kim Taehyung. Omegaverse #Omega Seokjin #Alfa Taehyung