0.7

318 40 145
                                    

Her şey normal düzende devam ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her şey normal düzende devam ediyordu. İnsanlar normalde böyle zamanlarda mutlu olur, içleri huzurla dolardı. Fakat Seokjinin hayatında her şey tam tersiydi. Her şey normaldi ve sıkıntı da buydu.

Babası bir hafta boyunca hiç bir şey yapmamıştı. Abisiyle buluştuktan sonra diğerinin daha çok saldırmasını beklemişti fakat tık yoktu. Seokjin her gün bir şeyler için bekliyor fakat hiç bir şey olmayınca günün sonunda kafasındaki düşüncelerle boğuşuyordu.

Taehyung bu durumdan elbette memnundu.

Diğeri geceleri kendi düşünce denizinde boğulurken Taehyung onu feromonlarıyla rahatlatıyor, omega kendisine istemsizce yaklaşırken büyük bir keyifle izliyordu. Bay Kim'in ne yaptığına dair hiç bir fikri yoktu. Bir anda Seokjine olan hamlelerini kesmesi saçmalıktı. 

O yüzden geceleri Seokjinle daha rahat olmanın keyfini yaşasa da gündüzleri daha temkinli bekliyordu. Bay Kim gücünü topluyordu çünkü büyük bir hamle yapacaktı. Fakat ne yapacaktı?

Namjoon Seokjinden habersiz şirketin güvenliğini arttırmış, etraftaki binaları gizli korumalar koymuştu. Yoongi ve Taehyung bundan haberdar olsa da gerilmekten geri kalmıyorlardı. Seokjin kim bilir neler düşünüyordu?

Taehyung bir önce mühürlenmek ve diğerinin hislerini hissetmek istiyordu. Seokjinin kafasındaki düşünceleri duyamayacak olsa da en azında duygularını hissedebilmek istiyordu. Fakat diğeri elbette bu düşünceye oldukça uzaktı.

" Rutuma çok az kaldı, alfam omeganı tetikleyecek işte konuşalım şimdiden. Sonra pişman olup beni döveceksin. " Taehyung onu umursamadan bilgisayar oyunu oynayan omegasına göz devirmiş, kollarını göğsünde bağlayıp geriye yaslanmıştı.

Seokjinin inatçılığı ne kadar tatlı olsa da bazen alfasının kükremesine sebep oluyordu. Diğerinin çenesini sıkıca tutmak, ardından omega yalvarana kadar onunla uğraşmak istiyordu. 

Aklına gelen düşüncelerle odanın sıcakladığını hissetmiş, camı açmak için adımlamıştı.

Seokjin ise alfanın feromonlarıyla boğulacak gibi olana kadar nefesini tutmuş, diğerini görmezden gelmeye çalışmıştı. Taehyung ne dediğinin farkındaydı. Omegası şimdiden onu sıkmaya başlamıştı. Ne zaman Taehyung ona yaklaşsa omegası heyecanla alfanın onu mahvetmesini bekliyordu. Seokjin her seferinde reddettiği için sessizce köşesine çekiliyordu elbette.

" Benden uzakta rutuna girersen omegam da tetiklenmez, böylece istemediğimiz bir olay yaşanmaz. " Seokjinin cümlesiyle Taehyung kafasını dışarı uzattığı camdan omegaya dönmüş, alayla gülmüştü.

" Başka omegalarla buluşayım yani? " dedi Taehyung Seokjine doğru adımlarken. Seokjin duyduğu cümleyle diğerini boğmak istese de sakince konuştu.

" Elbette, sonuçta alfan aptal omegamı seçti diye benimle olmak zorunda değilsin. Onları kontrol edebiliyoruz değil mi? " dedi Seokjin umursamaz tuttuğu ses tonuyla. Fakat Taehyung duyduğu cümleyle sinirlenmiş, Seokjinin sandalyesini kendisine çevirmişti.

FROST | TAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin