0.12

285 39 50
                                    

Seungmin etrafına bakarken yüzünü buruşturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seungmin etrafına bakarken yüzünü buruşturdu. Çünkü tanrı aşkına tam bir hayvanat bahçesine benziyordu. Taehyung'u tutmaya çalışan Hyunjin, Jungkook'u korumak için önüne geçen Jimin ve kendi kendine bir şeyler mırıldanan Seokjin göze batan ilk isimlerdi. Changbin hiç karışmak istemezcesine uzaktan bakıyor, ara sıra bağırışlar yüzünden yüzünü buruşturuyordu.

Her şey Taehyung'un Seokjin'i kanlar içinde görmesiyle başlamıştı. Elbette sinirlenmesini beklemişlerdi, hatta çoğu hayatı için dua ediyordu fakat Taehyung'un vahşi bir hayvana dönüşmesini beklememişlerdi.

" Ona. ne. oldu. dedim?! " Taehyung kıpkırmızı gözleriyle birlikte yeniden Jungkook'a bağırmış, Jungkook da diğerine aynı şekilde karşılık vermişti.

" Ellerini. omegamdan. çek. " Seokjin neredeyse kükreyen bedenlerle ağlamak istemiş, uzandığı yataktaki çarşafları sıkmaya başlamıştı. Seungmin gelip diğerinin dizini açmak için uzansa da Hyunjin artık Taehyung'u tutamamış, Taehyung hızla Seungmin'in üstüne atlamıştı.

Pekala, pek akıl karı bir durum değildi. Alfa rutunu ilaçlarla geçiştirdiği için tam olarak rahatlayabilmiş değildi. Omegaya normal zamanda yaklaştıklarında bile ara sıra gözleri kırmızıya dönüyordu fakat şimdi işler farklıydı. Taehyung tamamen alfa zihnine kaymışken, omegasının kanının rengine bürünmüşken düşünemiyordu.

Seokjin ağlamaklı bir ifadeyle yatakta kıvranıyor, Seungmin ise Seokjin'e dokunmaya çalışıyordu. Elbette alfası onu tehlike olarak görmüştü.

" Taehyung! " Seokjin panikle son enerjisini kullanarak diğerinin saçlarından kavramış, Taehyung Seungmin'i boğmak üzereyken kafasını geri çekmişti. Herkes şaşkınlıkla Seokjin'e bakıyorken Taehyung kırmızı gözlerini donmuş bir şekilde Seokjin'e çevirmiş, Seokjin derin bir nefes vermişti.

" Çıkın odadan, hepiniz. " dedi Seokjin kesinlikle yorulmuş bir biçimde. Seungmin üzerini düzelterek alfanın tutuşundan kurtulmuş, beta olduğu için yeniden tanrıya dua etmişti. Böyle bir canavar olmayı asla istemezdi. Seokjin'den duyduğu cümleyle kaşlarını çatmış, omeganın dizine bakmıştı.

" Taehyung halleder, lütfen çıkın. " dedi Seokjin her birine özür dileyen bakışlar atarken. Jungkook'un gözleri çoktan eski rengini alsa da nefes nefese omegasının kokusunu içine çekmeye devam ediyor, Taehyung'a zarar vermek isteyen alfasını arka plana atmaya çalışıyordu. Evet, Taehyung kardeşi gibiydi ama bir alfa ona bağırıp çağırırken, onu da geçtim omegasına bağırıp çağırırken sessiz kalacak değildi.

" Emin misin? " dedi Jimin sinirle Taehyung'a bakarken. Gözlerinde hafif endişeli bir ifade de vardı. Çünkü Taehyung'un çıplak gövdesine sarılı sargıdan hafif kan geliyordu.

" Evet. " dedi Seokjin alfanın saçını yavaşça bırakırken. Yatakta doğrulup sırtını başlığa yaslamış, az önce saçını çektiği alfanın yaralarına bakmıştı.

FROST | TAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin