0.3

403 49 92
                                    

Hayatının en huzurlu anı şuandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatının en huzurlu anı şuandı.

Muhtemelen eşi olacak kişi kollarının arasında, ona sokulmuş uyuyordu. Seokjinin kokusu rahatlık ve huzur kokarken Taehyung iyi ki koku bastırıcıyı kullanmışım diye düşündü. Çünkü Seokjin kokuyu alabilmek için daha yakına gelmek zorunda kalıyordu. 

Böylelikle omeganın ıslak nefesi boynuna vuruyor, ellerinden biri göğsünde dinleniyordu. Seokjinle ilk günden bu kadar yakınlaşabileceklerini düşünmemişti.

Aynı odada kalacaklarını öğrenince şaşırmıştı doğrusu. Hangi omega bir alfayla aynı odada kalırdı ki?

Onlarla da böyle uyumuş muydu? Diğer alfalar da Seokjine bu kadar yakınlaşabilmişler miydi? Omeganın kokusu üstlerine sinmiş miydi?

İçindeki alfa gürlerken Taehyung yalnızca çenesini sıkıp derin bir nefes verdi. Bunları düşünmek bile çıldırmasına sebep oluyordu. Neyse ki Seokjinle mühürlenecek, hayatının sonuna kadar omegaya başka bir alfanın yaklaşmasına izin vermeyecekti.

Tabii Seokjinin kabul etmesi gerekiyordu.

Eninde sonunda kabul etmek zorundaydı ama kollarının arasındaki inatçı bedenin ne kadar dayanabileceğini bilmiyordu. Bir kaç yıl Seokjinle eşleşmek için beklemek zorunda kalabilirdi.

Seokjinin inatçılığını hatırlayınca gülümsemiş, kafasını biraz eğip sessizce uyuyan omegaya bakmıştı. Taehyungun boynuna kafasını gömdüğü için yanakları kızarmış, dudakları biraz daha büzülmüştü. 

Taehyung gülümseyerek Seokjinin gözüne düşen saçları nazikçe geri itmiş, omeganın yumuşak saçını okşamaya başlamıştı.

Seokjin alfanın dokunuşuyla daha tatlı bir kokuya bürünürken uykusunda gülümsemiş, yastığının altındaki elini de Taehyungun göğsüne koymuştu. Diğer elini de alfanın belinden sarkıtmış, daha yakın durmuştu.

Taehyung Seokjinin bu kadar yapışkan olmasıyla kahkaha atmamak için kendini tutmuş, omeganın açık alnına hissedilmeyecek bir öpücük kondurmuştu.

Doğrusu Seokjinin hikayesi onu bayağı şaşırtmıştı. Omegayı ilk gördüğü günden beri araştırıyor, onunla ilgili her bilgiyi öğrenmeye çalışıyordu. Hoş onlar için çok da zor olmamıştı çünkü arkadaşlarından biri Seokjin için korumalık yapmıştı.

Yeonjundan duyduğu kadarıyla her şey Seokjinin babasının başının altından çıkıyordu. Kalan tek aile üyesi olup mirası alabilmek için Seokjini öldürmeye çalışıyor, diğerinin bıkıp mirası ona devretmesini sağlamaya çalışıyordu. Fakat Taehyungun dediği gibi Seokjin inatçıydı. Hatta Yeonjunu da inatçılığı sonucu kovmuştu. Gitmek istediği bir yere Yeonjun yorulduğunu söyleyip gitmek istemediğini dile getirmişti. Seokjin inat etmiş, Yeonjunun da inatçılığı birleşince kovulmuştu.

Hoş Yeonjun sürekli kurtulduğunu söylüyordu. 

Her an birinin onu öldürebilecek olduğunu düşünmek onu çok yıpratmıştı. Seokjinin buna nasıl dayandığını anlamıyordu.

FROST | TAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin