𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 9
Axcel's POV
I'm here at our HQ(head quarter) magmemeeting kami about sa upcoming fight sa Mafia Palace.
And yeah you read it right I'm a mafia a mafia king to be exact.
And isa to sa reason bakit naaksidente si Calshara.
~𝐹𝐿𝐴𝑆𝐻𝐵𝐴𝐶𝐾~
"𝑊𝑒 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑛 𝑜𝑢𝑟 𝐻𝑄 𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑒'𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑡𝑡𝑎𝑐𝑘𝑒𝑑!" 𝐵𝑟𝑦𝑎𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑.
𝐵𝑟𝑦𝑎𝑛 𝑖𝑠 𝑎𝑡 𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤.
"𝐵𝑢𝑡 𝐼 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑚𝑦 𝑤𝑖𝑓𝑒 𝐵𝑟𝑦" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑖𝑛 𝑎 𝑙𝑜𝑤 𝑡𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑚𝑦 𝑤𝑖𝑓𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎𝑤𝑎𝑘𝑒𝑛.
"𝐵𝑢𝑡 𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒!" 𝐵𝑟𝑦𝑎𝑛 ℎ𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑.
"𝐹𝑖𝑛𝑒 𝐼'𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑛𝑜𝑤!" 𝐼 𝑑𝑒𝑚𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝐼 ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡.
𝐹𝐴𝑆𝑇𝐹𝑂𝑅𝑊𝐴𝑅𝐷....
𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑟𝑒𝑝𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑔𝑢𝑛𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑙𝑎𝑑𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑤𝑒𝑎𝑝𝑜𝑛𝑠 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑤𝑒𝑎𝑝𝑜𝑛𝑖𝑧𝑒.
𝐴𝑠 𝐼 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑚𝑦 𝑤𝑒𝑎𝑝𝑜𝑛𝑠 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑔 𝐼 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑚𝑦 𝑠𝑒𝑐𝑟𝑒𝑡 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑖𝑛 𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑦 𝑟𝑜𝑜𝑚.
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝐼 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑠𝑒𝑒 𝑚𝑦 𝑤𝑖𝑓𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑓𝑢𝑟𝑖𝑜𝑢𝑠𝑙𝑦.
𝐼𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑚𝑒 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑.
𝐼'𝑚 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑓 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑏𝑦 ℎ𝑒𝑟."𝑊-𝑤𝑖𝑓𝑒" 𝐼 𝑡𝑟𝑒𝑚𝑏𝑙𝑒.
"𝑆𝑜 𝐼'𝑚 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑎 𝑓*𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑎𝑓𝑖𝑎!!" 𝑆ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑡𝑒𝑑.
"𝑊-𝑤𝑖𝑓𝑒 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑒-----" 𝐼 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑙𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑚𝑒.
"𝑌𝑜𝑢 𝐿𝑖𝑎𝑟!! 𝑌𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑚𝑎𝑓𝑖𝑎𝑠 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑟 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑦 𝑤ℎ𝑦!!" 𝑆ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑟𝑒𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑠𝑖𝑙𝑒𝑛𝑡.
"𝐿𝑒𝑡'𝑠 𝑔𝑒𝑡 𝑠𝑒𝑝𝑎𝑟𝑎𝑡𝑒𝑑 𝐴𝑥𝑐𝑒𝑙 𝐼'𝑚 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑓𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑛𝑢𝑙𝑚𝑒𝑛𝑡" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑠𝑝𝑒𝑎𝑘.
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑎 𝑙𝑜𝑢𝑑 𝑐𝑟𝑎𝑠ℎ 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝐼 𝑠𝑎𝑤 𝑎𝑠 𝐼 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒.
𝑀𝑦 𝑤𝑖𝑓𝑒'𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑏𝑎𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑤𝑛 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑.
𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑟𝑢𝑛 𝑏𝑦 𝑎 𝑐𝑎𝑟
~𝐸𝑁𝐷 𝑂𝐹 𝐹𝐿𝐴𝑆𝐻𝐵𝐴𝐶𝐾~
I wiped my tears remembering what happened 4 years ago.
And that's the reason why she has amnesia and that's my fault.
After we finished our meeting I already go home and cook for dinner the I waited for Calshara.
YOU ARE READING
𝐌𝐲 𝐁𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐈𝐧 𝐑𝐏𝐖 𝐈𝐬 𝐌𝐲 𝐁𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫?
Rastgele𝐇𝐞 𝐥𝐢𝐞𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧, 𝐁𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐦𝐚𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧. 𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐇𝐢𝐦, 𝐁𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡? 𝐇𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐇𝐞𝐫, 𝐁𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫? 𝐀...