Cześć!
Gdy zaczynałam pisać „Game on" nie sądziłam, że kiedykolwiek wpadnę na pomysł napisania drugiego fika. Moja głowa wydawała się zupełnie pozbawiona pomysłów. Aż nagle, znikąd, gdy siedziałam na nudnym seminarium, w mojej głowie zrodził się on! Tak powstało „Seoul's Faces" (fun fact: tytuł ten wymyśliłam błyskawicznie, podczas gdy nad tytułem „Game on" myślałam bardzo długo).
Moim pomysłem jest, że będzie to seria opowiadań poświęcona każdemu z chłopaków. Każde z nich będzie działo się mniej więcej równolegle. Planuję, by nie były to bardzo długie historie, bo mam na razie dość cegieł po „Game on" – i tym samym nie będą to slow burny (choć po drodze z moim zamiłowaniem do nich może się to zmienić, hahaha).
Jest to historia zupełnie inna niż mój debiut, i jednocześnie myślę, że znacznie łatwiejsza. Nie jest to do końca au, bo BTS tutaj istnieje, lecz nie oddaję wiernie timeline'u kariery zespołu; poza tym jest to świat spokojniejszy od naszego, gdzie nie ma pandemii itp. Wybrałam taką luźną formę, gdzie chłopaki... po prostu spokojnie sobie żyją, lecz istnieją jako zespół i odnoszą ogromne sukcesy.
Na pierwszy ogień idzie Taehyung, bo to jego historię wymyśliłam jako pierwszą. To on i Kyeo-wool będą pierwszymi dwiema twarzami Seulu, które poznamy 😊 Staram się w tym czasie tworzyć historie reszty chłopaków, jednak nie daję gwarancji, kiedy je opublikuję. Dopóki tworzę jeszcze mój trudny debiut, nie spodziewajcie się ich bardzo szybko...
Mam nadzieję, że ta seria przypadnie Wam do gustu. Jeżeli przybyliście tutaj od „Game on" – dziękuję, że zaufaliście mi na tyle, by spróbować kolejnej historii spod mojej klawiatury.
Jeżeli nie czytaliście „Game on" i znaleźliście mnie po „Seoul's Faces" – witam serdecznie i mam nadzieję, że zostaniemy razem na dłużej. Polecam także, żebyście zajrzeli do „Game on" i sprawdzili, czy ta cegła się Wam spodoba 😊
Do zobaczenia w czwartek wieczorem w pierwszym rozdziale „Seoul's Faces | Kim Taehyung".
-> START 16.06.2022
ꜱᴇᴏᴜʟ'ꜱ ꜰᴀᴄᴇꜱ
CZYTASZ
Seoul's Faces | Kim Taehyung
FanfictionSeul - miasto dziesięciu milionów twarzy. Każda o innej historii, osobowości, celach. Wśród nich żyją i te twarze uwielbiane przez wielu - aktorzy, celebryci, idole - a dobrze znane tylko sobie samym. Ji Kyeo-wool jest studentką wydziału muzyki pres...