Ο Λάμπρος πήγε προς το καφενείο,αλλά δεν τη βρήκε.Πήγε στα χωράφια,αλλά δεν ήταν ούτε εκεί.Μετά, σκέφτηκε το μοναδικό μέρος που θα μπορούσε να πάει η Ελένη χωρίς να πει τίποτα σε κανέναν και έτσι ξεκίνησε τον δρόμο προς τη ρεματιά.Όταν έφτασε, άκουγε την Ελένη να κλαίει και άρχισε να τη πλησιάζει σιγά σιγά,για να μην την τρομάξει.
"Ελένη,τι έγινε; Γιατί κλαίς;"τη ρώτησε και η Ελένη σκούπισε γρήγορα τα δάκρυα της από το πρόσωπο της.
"Τίποτα.."και άρχισε να απομακρύνεται από δίπλα του,για να γυρίσει σπίτι,αλλά ο Λάμπρος την τράβηξε πίσω και την έφερε κοντά του.Προσπαθουσε να καταλάβει από τα μάτια της τι έχει και ταυτοχρόνως της χάιδευε τρυφερά το μάγουλο της.
"Λάμπρο μου, έμαθα κάτι και φοβάμαι πολύ..."
"Τι έγινε καρδιά μου;"τη ρώτησε,αλλά η Ελένη δεν απανταγε.
"Ελένη,τι έγινε;Πες μου!"την ξαναρωτησε γεμάτος ανησυχία και περίμενε την Ελένη να απαντήσει.
"Σε αυτό το μέρος, καρδιά μου, δώσαμε το πρώτο μας φιλί.Εδώ άνθισε για πρώτη φορά ο έρωτας μας και να που..."του είπε κάνοντας του νόημα να κοίταξε γύρω του,αλλά ο Λάμπρος δεν μπορούσε να γυρίσει το κεφάλι πουθενά, γιατί τον είχε κυριεύσει η ανησυχία για την γυναίκα του.
"Ελένη!Πες μου! Ανησυχώ!"
"Είμαι έγκυος, Λάμπρο!Θα γίνουμε γονείς! Όπως μου είχες πει στο παρελθόν...μια χαραμάδα ελπίδας φτάνει για να αγκαλιάσουμε που θα έρθει στις ζωές και να που ήρθε!"του είπε και ο Λάμπρος την κοιτούσε δακρυσμένος από συγκίνηση.
"Πότε... Πότε το έμαθες; Γιατί δεν μου είπες τίποτα; Γιατί μου το εκρυψες;"την ρώτησε κρατώντας της το πρόσωπό της με τα χέρια του.
"Το έχω μάθει εδώ και 2,5 μήνες και δεν το το είπα σε κανέναν νωρίτερα, γιατί φοβόμουν για το μέλλον και ήθελα πρώτα να ακούσω την απόφαση του στρατοδικείο από την οποία θα καθοριζόταν η ζωή μας και το τι θα κάνω με το παιδί..."του είπε και ο Λάμπρος την έσφιξε στην αγκαλιά του.
"Καρδιά μου..."
"Μόνο η Ασημίνα το ξέρει, γιατί όταν ετοιμαζόμασταν για την ημέρα της απόφασης ζαλίστηκα και ένιωθα αδύναμη."
"Γιατί δεν μου το είπες εχθές; Γιατί κάναμε έρωτα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης σου;"και τραβήχτηκαν από την αγκαλιά τους.
"Δεν επηρεάζει το παιδί,μου το είπε και η γιατρός που επισκέφτηκα πριν 1,5 μήνα"
"Σε...σε...σε ποιο μήνα εισαι τώρα;"
YOU ARE READING
Ελπίδα
FanfictionΤι θα αποφασίσει να κάνει η Ελένη με αυτό που έμαθε;Πως θα το αντιμετωπίσει μόνη της; Άραγε θα γυρίσει πίσω ο αγαπημένος της Λάμπρος; Φτάνει μια χαραμαδα ελπίδας,για να ζήσουν μετά από τόσα εμπόδια την απόλυτη ευτυχία;