Κεφάλαιο 4ο

122 2 0
                                    

Ένα πρωί,ο Λάμπρος είχε ξυπνήσει πρώτος, γιατί η Ελένη λόγω της εγκυμοσύνης της κοιμόταν αρκετά.Μετα από λίγο, ξύπνησε και εκείνη, ανασηκώθηκε από το κρεβάτι, χάιδεψε τη κοιλιά της τρυφερά μέχρι που ένιωσε έναν πόνο,αλλά διαφορετικό.

"Λάμπρο!"

"Λενιωωωω!"ανασηκώθηκε από την καρέκλα,όπου διόρθωνε τις εκθέσεις των μαθητών του και πήγε αμέσως δίπλα της.

"Τι έπαθες, κορίτσι μου;"

"Λάμπρο,το παιδί...το παιδί!"του είπε κλαίγοντας.

"Τι έγινε, αγάπη μου;"

"Το παιδί κλοτσησε, Λάμπρο!"τους είπε και ο Λάμπρος έβαλε αμέσως το χέρι του,για να αρχίζει να νιώθει και εκείνος το μωρό.

"Κλο..κλοτσησε!"είπε συγκινημένος και γύρισε και κοίταξε τη γυναίκα του.
"Καρδιά μου!"ανασηκώθηκε και έκατσε δίπλα της.Την φίλησε επιτακτικά, καθώς στα πρόσωπα τους κυλούσαν κλάματα ευτυχίας.

"Είδες, αγάπη μου;Όλα καλά πάνε και θα πάνε μέχρι και το τέλος! Τώρα αρχίσαμε να νιώθουμε με κάποιον τρόπο το παιδί μας και τίποτα δεν μπορεί να μας το χαλάσει τώρα!Σε 5 μήνες περίπου θα το έχουμε στην αγκαλιά μας!"της είπε και τη φίλησε στο μέτωπο, ενώ είχαν βάλει και οι δύο τα χέρια τους,το ένα πάνω στο άλλο,στη κοιλιά της Ελένης.

Από τη μέρα που άρχισαν να νιώθουν το μωρό τους,τα πρόσωπα τους "έλαμπαν" από ευτυχία Ο Λάμπρος κάθε στιγμή που ήταν δίπλα στην αγαπημένη του, ανυπομονούσε να κλωτσήσει το παιδί τους και όταν γινόταν αυτό "τρελαινοταν" από την χαρά και την ευτυχία του.
______________________________________

Η Λενιώ πλησίαζε στον πέμπτο μήνα και η κοιλιά της άρχιζε να φαίνεται ολοκάθαρα!Το χωριό όταν βλέπανε το ζευγάρι χαιρόταν πολύ που θα γίνουν γονείς, γιατί ήξεραν ότι πέρασαν πολλά για να είναι μαζί και πως μπορεί να μην αποκτούσαν ένα παιδί λόγω του παρελθόντος.

______________________________________

Η Λενιώ είχε ξυπνήσει πρώτη και ο Λάμπρος,όταν σηκώθηκε και ντύθηκε,πήγε να τη βρει.Οταν βγήκε έξω και είδε την αγαπημένη του κάτω από τις λευκές να χαϊδεύει τη κοιλιά της,γαληνεψε το πρόσωπο του μέχρι που τη πλησίασε αθόρυβα για να μη την τρομάξει.Δεν ήθελε να τη ταματήσει να απολαμβάνει τη καλύτερη περίοδο της ζωής της με το μωρό τους στην κοιλιά.Πέρασε τα χέρια του γύρω από τη μέση της σιγά σιγά και η Ελένη,μόλις τον κατάλαβε,έκλεισε τα μάτια της,για να νιώσει το άγγιγμα του.

ΕλπίδαWhere stories live. Discover now